Název JYSK (vyslovuje se JUSK) je pro nás důležitý, protože hodně vypovídá o tom, kdo jsme a jak se jako společnost chováme.
Slovo jysk označuje někoho nebo něco pocházející z dánského Jutského poloostrova. Když pocházíte z Jutska, jste jysk, a lidé z Jutska se obecně považují za pracovité, skromné a spolehlivé.
Dánské slovo jysk bylo důležité i pro našeho zakladatele, Larse Larsena, když otevíral své první obchody s názvem JYSK SENGETØJSLAGER. Později byl název zkrácen na JYSK, což je název, který používáme i dnes.
Základ našeho podnikání tvoří naše skandinávské kořeny. Jsme hodnotově orientovaná společnost založená na skandinávských hodnotách, jako je poctivost a respekt - jak vůči zákazníkům, tak vůči kolegům.
Naše tři základní JYSK hodnoty - Kupec, Kolega a Kultura firmy - jsou hodnoty, se kterými se naši zaměstnanci v JYSKu setkají nejrychleji. Tyto hodnoty pocházejí od našeho zakladatele Larse Larsena a jednoduchým způsobem vyjadřují chování a přístup, který od zaměstnanců JYSKu očekává a kterým žijí.
JYSK Leadership vyjadřuje chování a přístup, které od našich manažerů očekáváme každý den. Naše tři základní JYSK Leadership hodnoty, Leader, Kouč a Komunikátor, do značné míry odrážejí naše skandinávské kořeny, protože si navzájem důvěřujeme a věříme v delegování pravomocí a svobodu rozhodování. Proto naše skandinávské kořeny určují i hodnoty, kterými se řídíme při vedení společnosti.
Koučování a rozvoj zaměstnanců prostřednictvím zpětné vazby je tak velkou součástí naší filozofie řízení.
Důležitým úkolem vedení je zajistit zapojení všech zaměstnanců. Ne proto, že musí - ale proto, že chtějí.
Od našich zaměstnanců některé věci očekáváme - ale naši zaměstnanci by také měli do značné míry očekávat věci od JYSKu jako zaměstnavatele a pracoviště.
Proto jsme na základě pravidelných průzkumů spokojenosti zaměstnanců přijali sliby pro naše zaměstnance. V těchto pravidelných průzkumech nám zaměstnanci opakovaně uvádí, že právě tyto sliby jsou tím, čeho si na nás nejvíce cení.
Našim zaměstnaneckým slibům skutečně věříme a každý den je naplňujeme:
V JYSKu budete pracovat ve firmě, kde se cení talent a osobnost a kde se odměňuje nasazení a mimořádné úsilí. Rozvoj a týmový duch jsou na prvním místě - a každodenní život vždy dynamický, plný výzev a zábavy.
Stanovujeme si cíle, soutěžíme a každý den se snažíme být lepší než včera - také pokud jde o budování naší komunity a oslavu úspěchů.
Věříme, že společné chvíle - v pracovní době i mimo ni - nás jako tým posilují.
Chodit každý den do práce musí člověka bavit - a právě proto se vždy snažíme vytvořit to nejlepší prostředí.
Jako zaměstnanec JYSKu se stáváte součástí velké komunity - a kultury, kde je společenským aktivitám přikládána vysoká priorita.
JYSK jako mezinárodní firma denně komunikuje s tisíci zákazníky, zaměstnanci a dodavateli.
Způsob, jakým jednáme, má dopad na naše okolí. To znamená, že máme velkou společenskou odpovědnost (CSR), díky které zajišťujeme, že se věci dějí odpovědně - s ohledem na lidi, zvířata i přírodu.
Zavázali jsme se k dialogu. Věříme, že prostřednictvím vzdělávání a spolupráce můžeme ovlivnit jak přístup, tak pracovní postupy. Tímto způsobem může JYSK přispět k pozitivní změně a zajistit bezpečné pracoviště.
Jako společnost chceme zapojit všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické či mentální schopnosti, etnický původ a zkušenosti.
Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanitost našich zaměstnanců.
Rozmanitost. Rovnost. Inkluze. Pro nás jsou to víc než jen slova, žijeme je prostřednictvím našich JYSK hodnot, k jejichž dodržování se zavazuje každý zaměstnanec, když u nás pracuje. Jsou to základní principy, kterými se řídíme při budování našich týmů a rozvoji manažerů. Protože skvělá kombinace názorů, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.
Neustále hledáme nové odhodlané kolegy, kteří rozšíří naše řady.
V JYSKu vám nabízíme mnoho příležitostí dosáhnout svých profesních i osobních cílů.