Skip to main content
Home
  • Prodejny
      • Asistent prodeje
      • Vedoucí skladu
      • Zástupce manažera prodejny
      • Manažer Prodejny Trainee
      • Manažer prodejny
      • Oblastní manažer
      • Obchodní ředitel
      • Kariéra v maloobchodě
  • Oddělení zákaznického servisu
  • Centrála
  • JYSK jako pracoviště
      • Diversity, Equity, Inclusion
Menu

Prodejny

Prodejny
Asistent prodeje
Vedoucí skladu
Zástupce manažera prodejny
Manažer Prodejny Trainee
Manažer prodejny
Oblastní manažer
Obchodní ředitel
Kariéra v maloobchodě

Oddělení zákaznického servisu

Centrála

JYSK jako pracoviště

JYSK jako pracoviště
Diversity, Equity, Inclusion
VOLNÁ MÍSTA

SUPPORTER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Praha 4, Novodvorská, Czechia
Plný úvazek
Přihlašte se

SUPPORTER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Praha 4, Novodvorská, Czechia
Plný úvazek

Jako supporter oddělení zákaznického servisu budeš reprezentantem našich zákazníků, budeš v první linii při kontaktu se zákazníky a budeš jim poskytovat nejlepší zákaznický servis v rámci jakéhokoliv kanálu, který zákazníci preferují.

  • Jsi zákaznicky orientovaný, dokážeš naslouchat našim zákazníkům a uspokojovat jejich potřeby.
  • Baví tě komunikace.
  • Máš vysokou úroveň empatie.

Vidíš se v roli supportera zákaznického servisu ve společnosti JYSK? Pak hledáme právě TEBE!

CO TI NABÍZÍME

Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSKu navíc získáš:

  • příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
  • úvodní školení pro co nejlepší start tvojí kariéry v JYSKu;
  • nástupní mzdu 32 000 Kč hrubého
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • možnost částečně pracovat z domova;
  • 20% slevu na nákup v JYSKu;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • finanční příspěvek na stravování;
  • Unišeky
  • 5 týdnů dovolené
  • půlroční bonusy za dosahované výsledky;

O ČEM BUDE TVÁ PŘÍŠTÍ PRÁCE

Jsi prvním kontaktním místem pro naše zákazníky. V oddělení zákaznického servisu JYSK jsou naše dny naplněny vyřizováním dotazů zákazníků prostřednictvím různých kanálů, identifikací problémů zákazníků, jejich řešením a předcházením do budoucna.

  • Neseš odpovědnost za svou práci a hledáš řešení pro naše zákazníky při poskytování profesionálních, pozitivních a kompetentních služeb. 
  • Pracuješ v otevřeném prostředí a spolupracuješ s kolegy na překonávání očekávání zákazníků.
  • Budeš součástí týmu orientovaného na cíl s vysokým nasazením a potřebou přizpůsobit se různým situacím.
  • Vytváříš obchodní příležitosti na základě příchozích požadavků na podporu našeho poslání a cílů.
  • Vyřizuješ požadavky zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu a sociálních sítí.

CO BYS MĚL/A PŘINÉST

  • Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
  • Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
  • Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
  • Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
  • Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
  • Můžeš pracovat na směny od pondělí do soboty v rámci provozní doby od 8:30 do 18:00 hod.
  • Výbornou znalost rodného jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
  • Základní znalost systému – umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.

 

STANE SE JYSK TVOJÍ DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!

Pro jakoukoli radu nebo podporu nám napiš na zhl@jysk.com a my ti rádi pomůžeme!

 

Náborový proces:

Žádosti zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, jakmile najdeme správného kandidáta. Součástí náboru jsou vždy pohovory a u vybraných pozic můžeš taky očekávat vyplnění osobnostního dotazníku, testu kognitivních funkcí a video dotazníku, kde si rádi vyslechneme, co tě na pracovní nabídce JYSKu motivuje.

O NÁS

Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu. Proto se snažíme v rámci naší společnosti nabízet rozvoj,možnosti růstu a hledání nových výzev v rámci společnosti JYSK. Od roku 1979, kdy náš zakladatel Lars Larsen otevřel svou první prodejnu v Dánsku, rozšířil JYSK globální působnost o prodejny a internetové obchody v zemích po celém světě.

Naše tři základní hodnoty JYSK - Kupec, Kolega a Kultura firmy - vyjadřují chování a přístup, který můžeme očekávat jeden od druhého. Navzájem si důvěřujeme, věříme ve zmocnění a svobodu s odpovědností. Jsme také hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Se správným přístupem je v JYSKu velké množství příležitostí.

Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.

Umístění nabídky práce

Přihlašte se
Doporučit známého
Přihlašte se
Doporučit známého

Sdílet tuto nabídku práce

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Další nabídky práce u společnosti JYSK

MANAŽER PRODEJNY JYSK - Třinec
739 61, Frýdecká 84, Třinec 1, Czechia
BRIGÁDNÍK V PRODEJNĚ JYSK CHEB
350 02, Pivovarská 2490/25, Cheb, Czechia
ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ MANAŽERA PRODEJNY JYSK- Karlovy Vary
Frimlova, Karlovy Vary, Czechia
ZÁSTUPCE MANAŽERA PRODEJNY JYSK - Strakonice
386 01, Katovická, Strakonice 1, Czechia
ZÁSTUPCE/KYNĚ MANAŽERA NOVÉ PRODEJNY JYSK - VIMPERK
385 01, Špidrova, Vimperk, Czechia
Zobrazit všechny nabídky práce

Kontakt

CZ_Contact info_new job site

JYSK s.r.o.

Novodvorská 1062/12, Lhotka

142 00 Praha 4

Česká republika

Tel:. +420 228 884 565

prace@jysk.com

IČO: 267 60 746 · DIČ: CZ26760746 

Kategorie

  • Prodejny
  • Oddělení zákaznického servisu
  • Centrála
  • JYSK jako pracoviště

Více o JYSKu

CZ_Contact info_new job site

JYSK.com

Zásady ochrany osobních údajů