SUPPORTER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Jako supporter oddělení zákaznického servisu budeš reprezentantem našich zákazníků, budeš v první linii při kontaktu se zákazníky a budeš jim poskytovat nejlepší zákaznický servis v rámci jakéhokoliv kanálu, který zákazníci preferují.
- Jsi zákaznicky orientovaný, dokážeš naslouchat našim zákazníkům a uspokojovat jejich potřeby.
- Baví tě komunikace.
- Máš vysokou úroveň empatie.
Vidíš se v roli supportera zákaznického servisu ve společnosti JYSK? Pak hledáme právě TEBE!
CO TI NABÍZÍME
Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSKu navíc získáš:
- příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
- úvodní školení pro co nejlepší start tvojí kariéry v JYSKu;
- nástupní mzdu 32 000 Kč hrubého
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- možnost částečně pracovat z domova;
- 20% slevu na nákup v JYSKu;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- finanční příspěvek na stravování;
- Unišeky
- 5 týdnů dovolené
- půlroční bonusy za dosahované výsledky;
O ČEM BUDE TVÁ PŘÍŠTÍ PRÁCE
Jsi prvním kontaktním místem pro naše zákazníky. V oddělení zákaznického servisu JYSK jsou naše dny naplněny vyřizováním dotazů zákazníků prostřednictvím různých kanálů, identifikací problémů zákazníků, jejich řešením a předcházením do budoucna.
- Neseš odpovědnost za svou práci a hledáš řešení pro naše zákazníky při poskytování profesionálních, pozitivních a kompetentních služeb.
- Pracuješ v otevřeném prostředí a spolupracuješ s kolegy na překonávání očekávání zákazníků.
- Budeš součástí týmu orientovaného na cíl s vysokým nasazením a potřebou přizpůsobit se různým situacím.
- Vytváříš obchodní příležitosti na základě příchozích požadavků na podporu našeho poslání a cílů.
- Vyřizuješ požadavky zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu a sociálních sítí.
CO BYS MĚL/A PŘINÉST
- Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
- Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
- Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
- Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
- Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
- Můžeš pracovat na směny od pondělí do soboty v rámci provozní doby od 8:30 do 18:00 hod.
- Výbornou znalost rodného jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
- Základní znalost systému – umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.
STANE SE JYSK TVOJÍ DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Pro jakoukoli radu nebo podporu nám napiš na zhl@jysk.com a my ti rádi pomůžeme!
Náborový proces:
Žádosti zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, jakmile najdeme správného kandidáta. Součástí náboru jsou vždy pohovory a u vybraných pozic můžeš taky očekávat vyplnění osobnostního dotazníku, testu kognitivních funkcí a video dotazníku, kde si rádi vyslechneme, co tě na pracovní nabídce JYSKu motivuje.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu. Proto se snažíme v rámci naší společnosti nabízet rozvoj,možnosti růstu a hledání nových výzev v rámci společnosti JYSK. Od roku 1979, kdy náš zakladatel Lars Larsen otevřel svou první prodejnu v Dánsku, rozšířil JYSK globální působnost o prodejny a internetové obchody v zemích po celém světě.
Naše tři základní hodnoty JYSK - Kupec, Kolega a Kultura firmy - vyjadřují chování a přístup, který můžeme očekávat jeden od druhého. Navzájem si důvěřujeme, věříme ve zmocnění a svobodu s odpovědností. Jsme také hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Se správným přístupem je v JYSKu velké množství příležitostí.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.