Finanční účetní – kontroler junior, částečný úvazek
Proč se přidat k nám?
Máš zájem pracovat pro skandinávskou firmu, která třikrát po sobě získala titul Nejlepšího zaměstnavatele v ČR a SR? Chceš se učit nové věci? Máš proaktivní přístup při řešení problémů? Jsi zodpovědná/ý, pečlivá/ý a samostatná/ý?
Tak jsi ten, koho hledáme.
CO TI NABÍZÍME:
- Mzdu v rozmezí 20 000 - 25 000 Kč brutto dle zkušeností při úvazku 20 hod/týd
- Pracovní poměr na dobu neurčitou s úvazkem 15-25 hodin týdně.
- Možnost kariérního postupu a perspektivu osobního růstu.
- Kvalitní zaškolení.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Příjemnou pracovní atmosféru skandinávské společnosti a přátelské kolegy.
- Odpovídající platové ohodnocení.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na relaxační aktivity.
- Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží v našich prodejnách.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Týden dovolené navíc.
- Snídaně a občerstvení na pracovišti.
- Firemní akce.
O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE:
- Podpora hlavní účetní při uzávěrkových agendách.
- Podpora senior účetních při zpracování přiznání k DPH a kontrolního hlášení.
- Příprava podkladů pro roční účetní závěrku a audit.
- Účtování bankovních operací.
- Kontrola a účtování výdajů uskutečněných platebními kartami.
- Statistické výkazy.
- Vystavování a opravy faktur.
- Rekonciliace rozvahových účtů.
- Zpracování uvedených agend dle zadání pro CZ/SK/DK.
Hledáme člověka, který:
- je loajální a dokáže se ztotožnit se skandinávskou firemní kulturou;
- má středoškolské či vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
- je pečlivý/á, zodpovědný/á, samostatnostný/á a organizovaný/á;
- je schopen/a řešit problémy a hledat efektivní řešení;
- má zájem učit se nové věci a zlepšovat pracovní postupy;
- má komunikační a organizační schopnosti;
- zná MS Office (Excel, Word);
- má český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího;
- má znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
- Praxe v účetně-administrativní oblasti je výhodou stejně jako znalost SAP.
JE JYSK TVOU NOVOU PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Rádi vám poradíme nebo pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail na adresu sgu@jysk.com nebo dja@jysk.com.
Výběrové řízení:
Přijaté životopisy zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, když najdeme toho pravého kandidáta. Vždy provádíme pohovory a na vybrané pozice zasíláme uchazečům videodotazníky, osobnostní dotazníky a dotazníky kognitivních funkcí. Zajímá nás, co vás motivuje k tomu, abyste se stali našimi kolegy na dané pozici.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu a pomohli nám vyrůst z jedné dánské prodejny založené v roce 1979 na dnešních více než 3 500 prodejen po celém světě. Proto se snažíme nabízet příležitosti k rozvoji a růstu v rámci společnosti JYSK a jsme také hrdí na to, že můžeme odměnit nasazení a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty společnosti JYSK - Kupec, Kolega a Firemní kultura - odrážejí chování a postoj, který můžeme očekávat jeden od druhého. Důvěřujeme a věříme ve zmocnění zaměstnanců i ve svobodu spojenou s odpovědností.
Chceme získávat talentované lidi, pro které je týmová práce a skvělé služby zákazníkům volbou kariéry, proto jsme otevřeni každému bez rozdílu. Snažíme se dát šanci jedinečným osobnostem a jejich podnětným nápadům ve prospěch silného týmu.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.