B2B Sales Assistant
V roce 1979 otevřel JYSK první prodejnu v Dánsku. Od té doby se JYSK rozrostl na více než 3000 prodeje po celém světě. Abychom mohli růst i v budoucnu, potřebujeme ty nejlepší zaměstnance.
Administrativní pozice v B2B obchodním oddělení
Co budeš dělat:
- Vytváření zákazníků, fakturace a požadavky zákazníků
- Údržba hlavních dat zákazníků a výpisů
- Zpracování administrativy objednávek a nabídek
- Zajištění dobré kvality v prodejním procesu
- Monitorování důležitých procesů
- Administrace a používání prodejních systémů
- Komunikace se zákazníky
- Spolupráce na tvorbě a správou marketingu
Co ti nabízíme:
Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSKu navíc získáš:
- příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- možnost částečně pracovat z domova
- 20% slevu na nákup v JYSKu
- příspěvek na penzijní připojištění
- finanční příspěvek na stravování
- Unišeky
- 5 týdnů dovolené
- finanční bonusy za dosahované výsledky
V případě doplňujících otázek či se chceš na něco zeptat svých budoucích kolegů se neváhej obrátit na b2b-cz@jysk.com nebo na (+420) 228 888 350.
Co by si měl přinést:
- Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
- Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
- Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
- Obchodního ducha
- Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
- Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
- Můžeš pracovat v rámci provozní doby od 8:00 do 16:00 hod Po-Pá.
- Výbornou znalost rodného jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
- Základní znalost systému – umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.
Pokud Tě to zaujalo budeme se těšit, že se uvidíme na pohovoru
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 000 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK – Kupec, Kolega a Firemní kultura – vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.
JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.