ZÁSTUPCE MANAŽERA PRODEJNY JYSK - Havlíčkův Brod
Jsi připraven/a motivovat a koučovat tým společně s manažerem prodejny? Zajistíš, že má tvůj tým nejlepší prodejní přístup a poskytuje našim zákazníkům ten nejlepší zážitek z nakupování?
Pak jsi zřejmě zástupcem manažera prodejny, kterého hledáme!
CO TI NABÍZÍME
Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSK navíc získáš:
- Mzda: 37 000 Kč brutto + měsíční bonusy až 6000 Kč brutto;
- příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu. Více o nás zjistíš zde;
- interní soutěže o atraktivní ceny mezi prodejnami;
- motivující měsíční prodejní bonus;
- flexibilní pracovní dobu pro sladění práce, rodiny a volného času;
- 20% slevu na nákup v JYSK;
- po 2 letech 5 týdnů dovolené;
- finanční příspěvek na stravování;
- příspěvek na Multisport kartu.
O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE
- Společně s manažerem prodejny zodpovídáš za optimalizaci pravidelných činností na prodejně, připravenost prodejny na zákazníky a dosažení skvělých prodejních výsledků.
- Tvým hlavním úkolem bude zajistit týdenní kampaně a prodejní přístup a vytvořit pozitivní a příjemné pracovní prostředí, ve kterém se bude týmu dařit.
- V souladu s JYSK LEADERSHIP jsi podporou manažerovi prodejny v komunikaci, vedení a motivaci týmu na prodejně.
- Trénuješ kolegy v přístupu „zákazník na prvním místě“, ve způsobech, jak zjišťovat potřeby zákazníků a prodávat.
- Nelekneš se fyzické práce a jdeš příkladem v prodeji a v provádění běžných činností na prodejně.
- Svou budoucnost vidíš jako manažer své vlastní prodejny a prokážeš odhodlání, abys toho dosáhl/a.
Seznam se s jedním z našich zástupců manažera prodejny a zjisti o této práci více.
S ČÍM BYS MĚL/A PŘIJÍT
- Zkušenostmi s vedením, motivací a rozvojem týmu.
- Inspirací a komunikací pro vytvoření pozitivní pracovní atmosféry.
- Ochotou převzít odpovědnost za zákaznický servis a jeho výsledky.
- Schopností zachovat si chladnou hlavu a udávat směr i ve stresových situacích.
- Snahou zlepšovat své výsledky a schopností rychle se „oklepat“ z neúspěchu
- Připraveností na naše zákazníky a svůj tým během jednoho až dvou pracovních víkendů v měsíci.
- Nadšením pro prodej.
STANE SE JYSK TVOJÍ DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Pro jakoukoli radu nebo podporu nám napiš na chsi@jysk.com a my ti rádi pomůžeme!
Náborový proces:
Žádosti zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, jakmile najdeme správného kandidáta. Součástí náboru jsou vždy pohovory a u vybraných pozic můžeš taky očekávat vyplnění osobnostního dotazníku, testu kognitivních funkcí a video dotazníku, kde si rádi vyslechneme, co tě motivuje k tomu, abys pracoval/a v JYSKu.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 000 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK – Kupec, Kolega a Firemní kultura – vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.
JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.