Účetní pro JYSK
Proč se přidat k nám?
Máš zájem pracovat pro skandinávskou firmu, která třikrát po sobě získala titul Nejlepšího zaměstnavatele v ČR a SR? Chceš se učit nové věci? Máš proaktivní přístup při řešení problémů? Jsi zodpovědná/ý, pečlivá/ý a samostatná/ý?
Tak jsi ten, koho hledáme.
CO TI NABÍZÍME:
- Mzdu v rozmezí 35 000 - 55 000 Kč brutto dle zkušeností
- Flexibilní pracovní dobu.
- Možnost homeoffice dva dny v týdnu.
- 5 týdnů dovolené.
- Příjemnou pracovní atmosféru dánské společnosti a přátelské kolegy.
- Možnost kariérního postupu a perspektivu osobního růstu.
- Kvalitní zaškolení.
- Práce v malém stabilním kolektivu na Praze 4.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na relaxační aktivity.
- 20% zaměstnaneckou slevu na nákup zboží v prodejnách JYSK.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Snídaně a občerstvení na pracovišti.
- Firemní akce.
O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE:
- Komunikace s dánským B2B oddělením a zákaznickým servisem v Dánsku.
- Správa B2B zákaznických účtů a řešení otevřených položek.
- Účtování příchozích plateb dánských B2B zákazníků.
- Zasílání upomínek a předávání pohledávek inkasní společnosti.
- Administrace výdajů hrazených zaměstnaneckými platebními kartami na centrále v Dánsku.
- Kontrola schvalovacího workflow platebních karet a spolupráce se schvalovateli.
- Další agendy v rámci finanční účtárny pro ČR, SK a DK (dle zájmu uchazeče).
Hledáme člověka, který:
- je loajální a dokáže se ztotožnit se skandinávskou firemní kulturou;
- má vynikající komunikační a organizační schopnosti;
- aktivně komunikuje v angličtině (minimálně na úrovni B1);
- je schopný/á řešit problémy a hledat efektivní řešení;
- má základní znalost podvojného účetnictví, praxi v administrativní oblasti, případně zná RPA, MS Excel a SAP (vše výhodou).
JE JYSK TVOU NOVOU PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Rádi vám poradíme nebo pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail na adresu sgu@jysk.com nebo dja@jysk.com.
Výběrové řízení:
Přijaté životopisy zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, když najdeme toho pravého kandidáta. Vždy provádíme pohovory a na vybrané pozice zasíláme uchazečům videodotazníky, osobnostní dotazníky a dotazníky kognitivních funkcí. Zajímá nás, co vás motivuje k tomu, abyste se stali našimi kolegy na dané pozici.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu a pomohli nám vyrůst z jedné dánské prodejny založené v roce 1979 na dnešních více než 3 500 prodejen po celém světě. Proto se snažíme nabízet příležitosti k rozvoji a růstu v rámci společnosti JYSK a jsme také hrdí na to, že můžeme odměnit nasazení a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty společnosti JYSK - Kupec, Kolega a Firemní kultura - odrážejí chování a postoj, který můžeme očekávat jeden od druhého. Důvěřujeme a věříme ve zmocnění zaměstnanců i ve svobodu spojenou s odpovědností.
Chceme získávat talentované lidi, pro které je týmová práce a skvělé služby zákazníkům volbou kariéry, proto jsme otevřeni každému bez rozdílu. Snažíme se dát šanci jedinečným osobnostem a jejich podnětným nápadům ve prospěch silného týmu.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.