MANAŽER/KA PRODEJNY JYSK - Staré Město u Uh. Hradiště
Vnímáš pozici manažera prodejny jako svou první volbu? Jsi připraven/a vést a motivovat celý tým prodejny a zajišťovat překračování cílů prostřednictvím skvělých služeb zákazníkům? Dokážeš se svým týmem zajistit zákazníkům ten nejlepší zážitek z nakupování?
Pokud ano, možná jsi vedoucím, kterého hledáme, právě ty!
CO TI NABÍZÍME:
- Příležitost rozvíjet se díky propracovanému systému školení a mentoringu, protože pozice manažera prodejny nemusí být vrcholem tvojí kariéry v JYSKu.
- Kromě atraktivní mzdy také zajímavé měsíční bonusy za prodejní výsledky.
- Moderní systémy a technologie, které vám usnadní práci.
- Flexibilní pracovní dobu s pracovním úvazkem 37,5 hodin/týdně, abyste mohli sladit práci, rodinu a volný čas.
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Služební auto i k soukromému použití.
- Slevu 20 % na nákupy v JYSK.
- Mimořádné finanční odměny za doporučení zaměstnance až do výše 20 000 Kč.
- Pravidelné soutěže s atraktivními peněžními odměnami, či dárkovými kartami
- Mzda: 56 000 Kč brutto + měsíční bonusy až 6 000 Kč brutto
O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE:
- Buduješ svůj tým prostřednictvím manažerských nástrojů, které ti pomohou vést a rozvíjet tvůj tým, včetně profesionálního náboru.
- Společně se svým zástupcem povedeš tým prodejny ke skvělým výsledkům a zároveň budeš každý den překonávat očekávání našich zákazníků.
- Plánuješ docházku a rozhoduješ o aktivitách potřebných k dosažení cílů. Společně se svým zástupcem jasně sdělujete svému týmu priority.
- Zodpovídáš za koncept prodejny a dohlížíš na každodenní provoz, přičemž zapojuješ a zmocňuješ svůj tým.
- Neodradí tě fyzická práce a jdeš svým kolegům příkladem při vykonávání každodenních činností prodejny.
- Iniciativně vyhledáváš příležitosti ke zlepšení a nebojíš se ozvat.
Seznamte se s jedním z našich manažerů prodejny. Více informací o této práci najdete zde.
Hledáme člověka, který:
- Má základní zkušenosti s vedením a rozvojem týmu, protože ví, že bez silného týmu nelze dosáhnout skvělých výsledků.
- Inspiruje a jasně komunikuje, čímž vytváří pozitivní atmosféru na pracovišti.
- Přebírá zodpovědnost za kvalitu zákaznického servisu a celkové výsledky prodejny.
- Dotahuje věci do konce a zachová si chladnou hlavu při určování priorit i v náročných situacích.
- Usiluje o neustálé zlepšování a dokáže se rychle vzchopit, pokud něco nejde podle očekávání.
- Je ochoten být k dispozici jeden až dva víkendy v měsíci.
JE JYSK TVOU NOVOU PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Rádi vám poradíme nebo pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail na adresu chsi@jysk.com
Výběrové řízení:
Přijaté životopisy zpracováváme průběžně a nábor ukončíme , když najdeme toho pravého kandidáta. Vždy provádíme pohovory a na vybrané pozice zasíláme uchazečům videodotazníky, osobnostní dotazníky a dotazníky kognitivních funkcí. Zajímá nás, co vás motivuje k tomu, abyste se stali našimi kolegy na dané pozici.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu. Proto se snažíme v rámci naší společnosti nabízet rozvoj,možnosti růstu a hledání nových výzev v rámci společnosti JYSK. Od roku 1979, kdy náš zakladatel Lars Larsen otevřel svou první prodejnu v Dánsku, rozšířil JYSK globální působnost o prodejny a internetové obchody v zemích po celém světě.
Naše tři základní hodnoty JYSK - Kupec, Kolega a Kultura firmy - vyjadřují chování a přístup, který můžeme očekávat jeden od druhého. Navzájem si důvěřujeme, věříme ve zmocnění a svobodu s odpovědností. Jsme také hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Se správným přístupem je v JYSKu velké množství příležitostí.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.