Jako zaměstnavatel máme velký zájem na tom, aby se naši zaměstnanci cítili dobře a pracovali v bezpečném a zdravém prostředí.
Tím se zvýší spokojenost našich zaměstnanců. Lepší spokojenost zaměstnanců vede také k lepšímu zážitku z nakupování pro naše zákazníky.
Proto jsme vytvořili zásady pracovního prostředí, které najdete na našem intranetu pod názvem MYJYSK. Kromě toho k tomu rádi přispíváme vytvářením dobrého sociálního pracovního prostředí, kde vždy jednáme v souladu s našimi hodnotami "kolega" a "firemní kultura". Tímto způsobem podporujeme příjemné vztahy mezi vámi a vašimi kolegy, vedoucími a zákazníky.
To samozřejmě záleží i na vás: Každý zaměstnanec by měl svým chováním přispívat k dobré atmosféře.
Neváhejte si obléct Vaše oblíbené oblečení, vhodné pro práci v kanceláří. Šortky a čepice ale do kanceláře během pracovní doby nepatří.Pokud jedete na prodejnu, je nejvhodnější JYSK uniforma.
První den pro vás bude připraveno pracovní místo. Dostanete pevné pracovní místo, notebook nebo počítač a vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli naplnit své nové příležitosti. Podle vaší pozice se může stát, že budete potřebovat služební telefon. Dostanete jej od svého nadřízeného a informace o nich najdete v našich pravidlech pro telefony JYSK v MYJYSK.
Na oddělení zákaznického servisu pracujeme s modelem plánovaných směn. Příležitostně můžete pracovat z domova, ale je třeba to sladit s vašimi úkoly a nadřízeným.