Supporter oddělení zákaznického servisu
Co budete dělat?
Zpracovávat požadavky zákazníků prostřednictvím několika komunikačních kanálů. Kromě řešení problémů a odpovědí na otázky dokážete zákazníkům poradit a pomoci s výběrem výrobků a služeb. V JYSKu jste vždy i profesionální prodavač! Práce v rychle se měnícím prostředí vyžaduje kombinaci výborných komunikačních dovedností a schopnost zvládat stres.
BUILD YOUR CAREER.
Area responsible oddělení zákaznického servisu
Co budete dělat?
Vaším úkolem je zajistit, aby cíle, za které zodpovídáte, byly naplněné. Prokazujete tak vaši připravenost převzít další roli v rámci oddělení zákaznického servisu. Jako area responsible dostanete příležitost trénovat kolegy z vašeho týmu a sdílet s nimi své zkušenosti.
BUILD YOU CAREER.
Team lídr oddělení zákaznického servisu
Co budete dělat?
Svůj tým vedete k dosahování cílů, které jste si nastavili společně se svým manažerem zákaznického servisu. Plánujete a kontrolujete denní úkoly svého týmu. Vytváříte pro ně příjemné pracovní prostředí. Vytrvale rozvíjíte členy svého týmu. Pozice team lídra je skvělá příležitost pro rozhodného energického člověka, který chce svou profesionální kariéru rozvíjet v prostředí zákaznického servisu.
BUILD YOUR CAREER.
Manažer oddělení zákaznického servisu
Co budete dělat?
Jste zodpovědný za celkový chod oddělení zákaznického servisu. Na pozici nastavujete standardy a procesy související s poskytováním služeb zákazníkům. Sledujete a reagujete na klíčová čísla vašeho oddělení. Zabezpečujete, že váš tým zůstává vysoce motivovaný a aktivně vyhledáváte talenty. Systematicky pracujete na budování lavičky náhradníků.
BUILD YOUR CAREER.