Jako zaměstnavatel máme velký zájem na tom, aby se naši zaměstnanci cítili dobře a pracovali v bezpečném a zdravém prostředí.
Tím se zvýší spokojenost našich zaměstnanců. Lepší spokojenost zaměstnanců vede také k lepšímu zážitku z nakupování pro naše zákazníky.
Proto jsme vytvořili zásady pracovního prostředí, které najdete na našem intranetu pod názvem MYJYSK. Kromě toho k tomu rádi přispíváme vytvářením dobrého sociálního pracovního prostředí, kde vždy jednáme v souladu s našimi hodnotami "kolega" a "firemní kultura". Tímto způsobem podporujeme příjemné vztahy mezi vámi a vašimi kolegy, vedoucími a zákazníky.
To samozřejmě záleží i na vás: Každý zaměstnanec by měl svým chováním přispívat k dobré atmosféře.
Neváhejte si obléct Vaše oblíbené oblečení, vhodné pro práci v kanceláří. Šortky a čepice ale do kanceláře během pracovní doby nepatří. Pokud jedete na prodejnu, je nejvhodnější JYSK uniforma.
První den pro vás bude připraveno pracovní místo. Dostanete pevné pracovní místo, notebook nebo počítač a vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli naplnit své nové příležitosti. Podle vaší pozice se může stát, že budete potřebovat služební auto nebo služební telefon. Dostanete je od svého nadřízeného a informace o nich najdete v našich pravidlech pro automobily a telefony JYSK v MYJYSK.
V centrále pracujeme s modelem pružné pracovní doby. Příležitostně můžete pracovat z domova, ale je třeba to sladit s vašimi úkoly a nadřízeným.