Supporter na oddělení zákaznického servisu
-
Buďte skvělý supporter a najděte správné řešení pro zákazníky.
-
Zaujměte správný postoj a my vás naučíme všechno, co potřebujete vědět k výkonu skvělé práce v tomto oddělení.
-
Buďte součástí jedinečného a silného týmu.
-
Využijte příležitost vybudovat si rychlou a profesionální kariéru ve společnosti JYSK.
-
Buďte součástí velké společnosti, která dělá hodně pro své zaměstnance.

-
Další informace...
Jako supporter – pracovník oddělení zákaznického servisu - budete mít následující oblasti odpovědnosti:
- Budete přispívat k celkovému výkonu zákaznického servisu.
- Budete si udržovat rozsáhlé znalosti o našich výrobcích a službách.
- Poznejte svého zákazníka – budete mít přehled o potřebách zákazníka, jeho situaci a náladě.
- Zajistíte, aby zákaznický servis poskytoval vždy vysokou kvalitu svých služeb.
- Budete se podílet na optimalizaci a rozvoji každodenních postupů.
- Denní kontakt se zákazníky JYSKu, dopravci a prodejnami.
Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...
- máte rád hektické a rušné prostředí, kde je každý den jiný;
- jste orientovaný na výsledek a chcete přispět k výsledku celého týmu;
- jste nabitý energií, máte charisma a pozitivní myšlení;
- jste dobrý týmový hráč, vždy ochotný pomáhat svému kolegovi;
- se přirozeně usmíváte a ochotně poskytujete služby, zákazníci jsou pro vás vždy na prvním místě a poskytujete jim jedinečný zážitek;
- jste flexibilní a dokážete si stanovit priority ve svých pracovních úkolech;
- jste pracovitý, přesný a chcete se učit a rozvíjet.
Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout
Zjistěte si víc o pozici supporter a o naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Kristínou“ – jednou z našich zaměstnankyň, která vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.
Máte nějaké otázky?
Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.
-
Seznamte se s Kristinou
Proč sis vybrala tuto pozici?
- Kontakt s ostatními lidmi je něco, co se mi skutečně líbí. Práce v prodejně nebylo pro mne to pravé, tak jsem si pomyslela, že by bylo přirozené pokusit se pracovat pro zákaznický servis.
- Vždy jsem věděla, že JYSK je velmi velká společnost a probíhá tam mnoho různých procesů, ale kromě toho jsem o JYSKu příliš nevěděla. Tak jsem jednoduše nastoupila a jsem velmi ráda, že jsem to udělala.
Jaké to je pracovat jako supporter na oddělení Zákaznický servis?
- Myslím si, že je to vynikající a každý den je jiný. Mohlo by se zdát, že přijímat celý den hovory a zprávy je trochu monotónní, ale každý den je úplně jiný, nikdy nevíte, kdo vám zavolá a jaký problém musíte vyřešit.
- V zákaznickém servisu je mnoho různých úkolů a musíte být schopný vyřešit problémy, které nastanou a zajistit, abychom měli vždy spokojené zákazníky.
S jakými výzvami ses ve své pozici setkala?
- K výzvám patří, že nikdy nevíte, kdo právě volá, může to být zákazník s problémem, ale stejně může jít o poškozenou zásilku a potom je to na nás, abychom našli správné řešení.
- Všechny problémy, o kterých jsme informovaní, musí být vyřešené, ať už jde o poškozené nebo opožděné položky, zákazníkům atd. Vždy musíme najít nejlepší řešení vzniklé situace tak, aby byl zákazník spokojený.
Popiš pracovní kulturu na tvém pracovišti.
- V zákaznickém servisu je velmi neformální prostředí a všichni v týmu držíme spolu.
- Každý se baví s každým přátelským tónem, často se navzájem popichujeme, děláme si ze sebe srandu a nevynecháváme ani Team Leadery.
Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?
- Především proto, že všichni držíme spolu. Z toho důvodu, že jsme si tak blízcí a cítíme se s ostatními dobře. Ale i proto, že tu existuje tolik výzev a řešení, které je třeba najít v průběhu dne, takže si myslím, že je to opravdu skvělé.
- Musíte být schopný vykonávat práci, která se skládá z mnoho různých úkolů, musíte se do telefonu usmívat a vždy se postarat o spokojenost zákazníků.
A co dál?
- Beru to tak, jako to přijde, ale samozřejmě v určitém okamžiku bych se chtěla posunout výše v kariérním žebříčku JYSKu.
- Oddělení zákaznického servisu stále roste, a proto je tu mnoho možností, jak se vyvíjet, například dosáhnout pozici area responsible nebo team leader.
Jako supporter – pracovník oddělení zákaznického servisu - budete mít následující oblasti odpovědnosti:
- Budete přispívat k celkovému výkonu zákaznického servisu.
- Budete si udržovat rozsáhlé znalosti o našich výrobcích a službách.
- Poznejte svého zákazníka – budete mít přehled o potřebách zákazníka, jeho situaci a náladě.
- Zajistíte, aby zákaznický servis poskytoval vždy vysokou kvalitu svých služeb.
- Budete se podílet na optimalizaci a rozvoji každodenních postupů.
- Denní kontakt se zákazníky JYSKu, dopravci a prodejnami.
Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...
- máte rád hektické a rušné prostředí, kde je každý den jiný;
- jste orientovaný na výsledek a chcete přispět k výsledku celého týmu;
- jste nabitý energií, máte charisma a pozitivní myšlení;
- jste dobrý týmový hráč, vždy ochotný pomáhat svému kolegovi;
- se přirozeně usmíváte a ochotně poskytujete služby, zákazníci jsou pro vás vždy na prvním místě a poskytujete jim jedinečný zážitek;
- jste flexibilní a dokážete si stanovit priority ve svých pracovních úkolech;
- jste pracovitý, přesný a chcete se učit a rozvíjet.
Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout
Zjistěte si víc o pozici supporter a o naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Kristínou“ – jednou z našich zaměstnankyň, která vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.
Máte nějaké otázky?
Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.
Proč sis vybrala tuto pozici?
- Kontakt s ostatními lidmi je něco, co se mi skutečně líbí. Práce v prodejně nebylo pro mne to pravé, tak jsem si pomyslela, že by bylo přirozené pokusit se pracovat pro zákaznický servis.
- Vždy jsem věděla, že JYSK je velmi velká společnost a probíhá tam mnoho různých procesů, ale kromě toho jsem o JYSKu příliš nevěděla. Tak jsem jednoduše nastoupila a jsem velmi ráda, že jsem to udělala.
Jaké to je pracovat jako supporter na oddělení Zákaznický servis?
- Myslím si, že je to vynikající a každý den je jiný. Mohlo by se zdát, že přijímat celý den hovory a zprávy je trochu monotónní, ale každý den je úplně jiný, nikdy nevíte, kdo vám zavolá a jaký problém musíte vyřešit.
- V zákaznickém servisu je mnoho různých úkolů a musíte být schopný vyřešit problémy, které nastanou a zajistit, abychom měli vždy spokojené zákazníky.
S jakými výzvami ses ve své pozici setkala?
- K výzvám patří, že nikdy nevíte, kdo právě volá, může to být zákazník s problémem, ale stejně může jít o poškozenou zásilku a potom je to na nás, abychom našli správné řešení.
- Všechny problémy, o kterých jsme informovaní, musí být vyřešené, ať už jde o poškozené nebo opožděné položky, zákazníkům atd. Vždy musíme najít nejlepší řešení vzniklé situace tak, aby byl zákazník spokojený.
Popiš pracovní kulturu na tvém pracovišti.
- V zákaznickém servisu je velmi neformální prostředí a všichni v týmu držíme spolu.
- Každý se baví s každým přátelským tónem, často se navzájem popichujeme, děláme si ze sebe srandu a nevynecháváme ani Team Leadery.
Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?
- Především proto, že všichni držíme spolu. Z toho důvodu, že jsme si tak blízcí a cítíme se s ostatními dobře. Ale i proto, že tu existuje tolik výzev a řešení, které je třeba najít v průběhu dne, takže si myslím, že je to opravdu skvělé.
- Musíte být schopný vykonávat práci, která se skládá z mnoho různých úkolů, musíte se do telefonu usmívat a vždy se postarat o spokojenost zákazníků.
A co dál?
- Beru to tak, jako to přijde, ale samozřejmě v určitém okamžiku bych se chtěla posunout výše v kariérním žebříčku JYSKu.
- Oddělení zákaznického servisu stále roste, a proto je tu mnoho možností, jak se vyvíjet, například dosáhnout pozici area responsible nebo team leader.