Seznamte se s JYSKem

Jaká je naše historie a jak si představujeme budoucnost?

V co věříme a co nabízíme zaměstnancům?

Seznamte se s JYSKem

Jaká je naše historie a jak si představujeme budoucnost?

V co věříme a co nabízíme zaměstnancům?

JYSK VALUES

JYSK VALUES jsou dílem našeho zakladatele Larse Larsena. Vyjadřují chování a přístup, které vyžadujeme od každého zaměstnance JYSKu.

Naše hodnoty se dají shrnout do třech slov, které připomínají všem zaměstnancům JYSKu, jak se mají chovat každý den – ať už vůči našim zákazníkům nebo k sobě navzájem. Věříme ve schopnosti dobrého obchodníka, dobrých kolegů a v kulturu firmy.

KUPEC

Zákaznicky orientovaný: Na prvním místě stojí zákazníci, snažím se plnit jejich potřeby.

Pracuje s ohledem na náklady: Pro naši společnost jsou důležité nízké prodejní ceny. Zdroje využívám rozumně a snažím se nezvyšovat náklady.

Spolehlivý: Slib je slib – svoje slovo dodržím.

Zaměřený na cíl: Tvrdě pracuji na dosahování vlastních cílů a cílů mého týmu.

Profesionální: Jsem kompetentní a mám profesionální přístup.

 

KOLEGA

Ochotný pomoci: Vždy rád pomohu a dělám maximum.

Respektuje ostatní: Respektuji lidi, se kterými pracuji.

Flexibilní: Dokáži si poradit se změnami a jsem vždy připravený podpořit svého kolegu.

Otevřený, čestný a přímý: Říkám věci na rovinu, otevřeně a upřímně.

Pozitivně smýšlející: Vidím dřív příležitosti, než překážky.

 

KULTURA FIRMY

Angažovaný: Zapojuji se, jsem užitečný a jsem přínosem pro tým.

Loajální: Stojím za JYSKem a svými kolegy v příznivých i nepříznivých situacích.

Ochotný spolupracovat: Rád pracuji s jinými lidmi na různých pozicích.

Připravený vyjádřit svůj názor: Využívám své právo a povinnost předkládat návrhy, které by mohly pomoci naší společnosti.

Reprezentant JYSKu: Dávám najevo svou hrdost na to, že jsem součástí JYSKu.

JYSK LEADERSHIP

JYSK LEADERSHIP vyjadřuje chování a přístup, které vyžadujeme od každého manažera ve společnosti JYSK.

Máme pevné skandinávské kořeny a vzájemně si důvěřujeme. Věříme v delegování pravomocí a ve svobodu s odpovědností.

Manažer ve společnosti JYSK musí v rámci svých odborných a osobních schopností zajistit, abychom byli stále na té správné cestě vedoucí k novým výsledkům, a aby s námi po té cestě šli i naši zaměstnanci. Ne proto, že musí, ale proto, že chtějí. Proto mají naši manažeři zásadní význam pro náš úspěch.

JYSK LEADERSHIP se dá shrnout do třech slov: Lídr, kouč a komunikátor.

LEADER

CÍLEVĚDOMÝ: Chci vždy vyhrávat. Neustále se snažím zlepšovat výkon a výsledky.

ROZHODNÝ: Rozhoduji se včas v příznivých i nepříznivých situacích.

ODPOVĚDNÝ: Stojím za rozhodnutími a kroky, které přijímá společnost JYSK, já sám nebo můj tým.

PROAKTIVNÍ: Jsem vždy dva až tři kroky napřed a včas reaguji.

 

COACH

ROZVÍJEJÍCÍ: Svůj tým rozvíjím a školím k lepšímu výkonu a objevuji talenty, které pomáhají budovat silnou zaměstnaneckou strukturu.

ZAPOJUJÍCÍ: Vím, co můj tým motivuje a vyzývám je, aby se zapojili.

POSKYTUJE ZPĚTNOU VAZBU: Poskytuji přímou nebo tázací zpětnou vazbu v závislosti na situaci.

UDRŽUJE ZAMĚŘENÍ NA CÍL: Zabezpečuji, aby se můj tým zaměřoval na oblasti, které vedou k zlepšení našich výsledků.

 

COMMUNICATOR

VIDITELNÝ: Ukazuji směr tím, že jsem přítomný a k dispozici členům mého týmu.

MOTIVUJÍCÍ: Svůj tým povzbuzuji k tomu, aby byl připravený, tím, že jim poskytuji jasné informace.

PŘESVĚDČIVÝ: Svému týmu vždy vysvětlím přijatá rozhodnutí a chovám se tak, aby se jimi řídili.

INFORMUJÍCÍ: Všechny relevantní informace poskytuji svému týmu a nadřízeným včas.

Zaměstnanecké přísliby

  • JYSK je hrdý na dobrou péči o své zaměstnance a pomáhá jim dosahovat cíle.
  • Díky velkému úsilí a nezlomnému duchu jsou vaše možnosti téměř neomezené.
  • Společně pracujeme na stanovení vzájemných očekávání týkajících se vaší kariéry v JYSKu.

Prokaž odhodlání, získej příležitosti

„Prokaž odhodlání, získej příležitosti“ je hlavní motto a rámec našich Zaměstnaneckých příslibů, které mají tři části. Všechny vyjadřují naše sliby vůči zaměstnancům – a popisují to, co dělá z JYSKu atraktivního zaměstnavatele.

 

Silný tým, skvělá spolupráce

JYSK je rychle se rozrůstající společnost fungující v dynamickém prostředí maloobchodu. To znamená, že se můžete těšit na náročný a vzrušující pracovní den, kde budete součástí silného týmu, který pracuje jako úzce propojená jednotka:

  • Můžete se na svůj tým spolehnout.
  • Na vašem názoru záleží.
  • Budete součástí týmové práce.

 

Náš koncept a struktura firmy vytvářejí příležitosti

JYSK má pevnou a osvědčenou obchodní koncepci, která funguje. Díky tomu budete mít čas a energii na zlepšení svého úsilí:

  • Dostanete víc času na zákazníky.
  • Budete vědět co, kdy a jak.
  • Budete mít jasně stanovené cíle.
  • Budete se cítit připravení.

 

Tvůj rozvoj znamená náš rozvoj

Ve společnosti JYSK se zaměřujeme na vaši kariéru, vaše přání a váš potenciál. Máme na míru šitá školení a snažíme se rozvíjet naše vlastní talenty:

  • Můžete si budovat kariéru.
  • Absolvujete školení při práci.
  • Zúčastníte se našich interních školících programů.
  • Když vy projevíte snahu, my vám dáme schopnosti.

Mezinárodní kultura JYSKu

  • Jednou z hlavních příčin úspěchu společnosti JYSK je silná firemní kultura, která se nezměnila od roku 1979, kdy Lars Larsen otevřel svou první prodejnu JYSK.
  • Dnes JYSK působí v 19 různých zemích – ale kultura společnosti je stále stejná...

Naše mezinárodní kultura

Naše silná firemní kultura vychází z podnikatelského přístupu Larse Larsena a z jeho přímočarého způsobu podnikání. Naše skandinávské kořeny hrají ve vymezení našich základních obchodních hodnot významnou úlohu.

  • Všichni zaměstnanci mají velký podíl odpovědnosti.
  • Taháme za jeden provaz.
  • Všichni pracujeme společně, bez ohledu na titul a pozici.
  • Máme silného týmového ducha.
  • Jsme přímočaří a stojíme nohama pevně na zemi.

JYSK NORDIC představuje těchto 19 zemí, ve kterých JYSK působí:

  • Dánsko
  • Norsko
  • Švédsko
  • Finsko
  • Polsko
  • Velká Británie
  • Holandsko
  • Slovinsko
  • Chorvatsko
  • Bosna a Hercegovina
  • Čína
  • Česká republika
  • Srbsko
  • Maďarsko
  • Ukrajina
  • Rumunsko
  • Slovensko
  • Bulharsko
  • Řecko

Budoucnost společnosti JYSK

Jestli uvažujete o tom, že byste si JYSK vybrali jako svého budoucího zaměstnavatele, je pro nás důležité, abychom vám poskytli všeobecný obrázek o společnosti, jejíž součástí se stanete. Proto vás chceme seznámit s tím, co může přinést budoucnost společnosti JYSK. Budoucnost se samozřejmě nedá předpovědět – my se však o to aspoň pokusíme:

  • JYSK prochází velkými změnami a expanduje víc, než kdykoliv předtím.
  • Změnili jsme směr a snažíme se naší značku uvést do nové perspektivy.
  • Pracujeme na rychlém a stabilním rozvoji prodeje přes internet.
  • Stavíme na silné historii, abychom vytvořili ještě lepší budoucnost.
  • Zaměstnanci JYSKu mají možnost ovlivnit novou a vylepšenou budoucnost značky JYSK.

Poslání a vize

Věříme, že vždy je co zlepšovat a vždy můžeme růst – abychom měli stále připravenou tu nejlepší nabídku pro naše zákazníky.

Svou představu o budoucnosti JYSKu vyjadřujeme v našem poslání a vizi. Chceme našim zákazníkům poskytnout víc, než jen atraktivní nabídku založenou jen na cenách. Celý náš koncept by měl být důkazem naší dobré nabídky našim zákazníkům.

POSLÁNÍ JYSKU – proč jsme tady

  • Skvělá skandinávská nabídka v sortimentu pro spánek a bydlení pro každého.

 

Abychom to rozvedli, podívejme se na jednotlivé prvky našeho poslání:

Skvělá nabídka

  • Skvělá nabídka v JYSKu znamená mnohem víc, než konkurenceschopnost cen a nabídky.  Je to celkový koncept a zkušenosti JYSKu v oblasti služeb zákazníkům.

Pro každého

  • Chceme být blízko našim zákazníkům a věříme, že máme každému co nabídnout, a to jak v nových, tak v současných státech působnosti.

Spánek a bydlení

  • JYSK má dlouholetou historii působnosti v oblasti prodeje přikrývek, polštářů a matrací. Mimo to nabízí bytový a zahradní nábytek.

 

VIZE SPOLEČNOSTI JYSK

VIZE SPOLEČNOSTI JYSK je adresovaná třem nejdůležitějším zainteresovaným stranám: zákazníkům, zaměstnancům a akcionářům. Chceme být

  • první volbou pro zákazníky
  • první volbou pro zaměstnance v rámci maloobchodu
  • největším a nejziskovějším obchodním řetězcem na světě

Zaměstnanecký časopis GO JYSK

GO JYSK je název našeho zaměstnaneckého časopisu. Víte, že za svou kvalitu a design získal několik dánských a evropských ocenění? Víc se o GO JYSKu dozvíte po kliknutí na následující odkaz.

  • Vychází v nákladu 11 000 kusů a překládá se do 19 různých jazyků.
  • Vychází čtyřikrát za rok – v březnu, červnu, září a prosinci.
  • Rozesílá se na domácí adresy všech zaměstnanců.
  • Jeho účelem je informovat, spojovat a bavit všechny zaměstnance JYSKu na celém světě.
  • Přináší příběhy našich zaměstnanců – z lidského pohledu. Zaměřuje se na lidi a nepřímo na to, jak být dobrým kolegou.
  • Obsahuje články na aktuální téma.
  • Pomocí dobrých příkladů, které by měli všichni následovat, upevňuje kulturu firmy.
  • Jako mezinárodní časopis slouží jako firemní nástroj a každé číslo obsahuje čtyři národní stránky.
  • Aby byl obsah a myšlenky důvěryhodnější a podrobnější, než v časopise, který by vznikl jen v prostředí centrály, jeho články jsou podložené průzkumem a psané v terénu vždy, když je to možné. 
  • Má uvolněný styl psaní – není to zpravodaj zástupců vedení.
  • Může vyvolat konstruktivní debaty mezi kolegy.
  • Pozornost je věnována hlavně zájmům a potřebám zaměstnanců.
  • Slouží jako komunikační kanál pro firemní informace a umožňuje popsat důležité otázky a projekty.
  • Posiluje firemní kulturu na celém světě.
  • Je to platforma, která informuje o prodejnách v jiných státech, kde JYSK působí.