Rozvíjejte svou kariéru v jedné z našich prodejen

Nabízíme různé pozice a kariérní možnosti.

Pro všechny pozice máme vytvořený profesionální program školení.

Stačí být odhodlaný a máte otevřenou cestu ke zajímavé kariéře v globální maloobchodní společnosti. 

Rozvíjejte svou kariéru v jedné z našich prodejen

Nabízíme různé pozice a kariérní možnosti.

Pro všechny pozice máme vytvořený profesionální program školení.

Stačí být odhodlaný a máte otevřenou cestu ke zajímavé kariéře v globální maloobchodní společnosti. 

Prodejní asistent

  • Staňte se výborným prodejcem, uzavírejte obchody a nabízejte další zboží.
  • Zúčastněte se našeho odborného školícího programu a staňte se kvalifikovaným a šikovným prodejcem.
  • Dosahujte výsledků ve své prodejně a získejte skvělé bonusy ve svém týmu.
  • Staňte se součástí jedinečné a pevné týmové kultury ve vaší prodejně.
  • Využijte příležitost vybudovat si rychlou a profesionální kariéru ve společnosti JYSK.
  • Buďte součástí velké společnosti, která se dobře stará o své zaměstnance.

Na pozici prodejního asistenta ve společnosti JYSK budete odpovědný za následující oblasti:

  • Být výborným prodejcem a přispívat k celkovému výsledku prodejny a týmu.
  • Být vždy k dispozici zákazníkům, nabízet standardizovaný, aktivní a profesionální servis po zohlednění situace a potřeb zákazníka – a najít pro něj to nejlepší řešení.
  • Vybalovat zboží ve skladu, kontrolovat stav zásob na další týden a odevzdávat zboží zákazníkům, kteří si ho přišli vyzvednout.
  • Osvojovat a udržovat si rozsáhlé povědomí o našich výrobcích a naučit se, jak je prodávat.
  • Zachovávat vysoký standard prodejny, udržovat ji vždy v čistotě a usilovat o to, aby zákazníky lákala.
  • Starat se o vlastní oddělení v prodejně, včetně doplňování a uspořádání zboží tak, aby bylo oddělení vždy uklizené a inspirující.
  • Podílet se na přípravě prodejny na letákové kampani a její označení cenovkami a marketingovými materiály.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, když...

  • jste ambiciózní a toužíte zvyšovat tržby a rozvíjet svoje schopnosti;
  • jste orientovaný na výsledek a chcete přispívat k výsledku celého týmu;
  • jste pracovitý, dochvilný a chcete se učit a rozvíjet;
  • jste přátelský a máte rád kontakt se zákazníky;
  • máte rád hektické a rušné prostředí, kde je každý den jiný;
  • jste flexibilní a dokážete si stanovit priority ve svých pracovních úkolech;
  • jste dobrý a nápomocný kolega a týmový hráč;
  • máte skvělou energii, charizma a pozitivní postoj k životu.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout.

Víc informací o pozici prodejní asistent a naší pracovní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Jonathanem“ – jedním z našich prodejních asistentů, který popisuje, jaké to je pracovat pro JYSK.

Máte nějaké otázky?

Když se chcete stát prodejním asistentem ve vaší nejbližší prodejně JYSK, kontaktujte prosím přímo prodejnu.

 

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jako prodejní asistent pracuji v JYSKu už téměř čtyři roky, při studiu personalistiky na vysoké škole. Můj nadřízený zohlednil tuto kombinaci, takže na základě mojí způsobilosti mi stanovil související povinnosti, jako je školení kolegů, účast na pracovních pohovorech a náborech. Zároveň působím jako překladatel pro JYSK Finsko.

V souvislosti s mým studiem zanedlouho nastoupím na praxi na personální oddělení centrály JYSK Finsko. Chci tím povědět, že i když studujete, JYSK je ideálním místem, kde nastoupit po skončení školy, protože nabízí obrovskou flexibilitu. Zároveň bere na vědomí vaše přednosti a způsobilost a dokáže z nich vytěžit. Takže se můžete rozvíjet v oblasti, která vás zajímá.

 

Jaké to je být prodejním asistentem v JYSKu?

  • Naším všeobecným cílem je zabezpečit maximální tržby a poskytnout našim zákazníkům profesionální servis a příjemný zážitek z nakupování.
  • Jelikož společnost JYSK je velká a multikulturní, je třeba poznat mnoho pravidel a standardních postupů a naučit se spoustu věcí. Ale když se do toho pustíte, když budete mít pozitivní přístup a budete se chtít učit, když patříte k ambiciózním prodejcům, kteří rádi zlepšují lidem náladu, zvládnete to!
  • V naší prodejně máme toho nejlepšího týmového ducha. Povzbudí vás a zlepší vám náladu.
  • Když chcete pracovat jako prodejní asistent, musíte se orientovat na výsledek a chápat souvislosti mezi vaším jednáním a osobními výsledky a výsledky celého týmu (a tedy celé společnosti).
  • Myslím, že opravdu dokážeme poskytnout našim zákazníkům příjemný zážitek z nakupování tím, že je v prodejně vždy přivítáme a nabídneme veselý, ale profesionální servis. Podstatné je, že chceme naplňovat normy JYSKu a dodržovat je, a to neustálým nabízením kvalitní zkušenosti s nakupováním ve všech prodejnách JYSK.
  • Každý den je jiný, což může být pro někoho náročné, ale já miluji ty správné výzvy a pro mne je odměnou, když je překonám a uspěji v nových situacích. Například když najdu řešení, které naplní potřeby zákazníka, a ten od nás odchází s příjemnou zkušeností.
  • Práce prodejního asistenta je poměrně nezávislá. Vaše úkoly se plánují předem, ale protože podmínky se můžou měnit, musíte se rozhodovat sami a nést za své rozhodnutí odpovědnost. To je na práci prodejního asistenta v JYSKu v porovnání s jinými místy asi jedna z nejlepších věcí – nemusíte dělat jen to, co máte nařízené; máte možnost se vyjádřit a příležitost ovlivnit svoji práci.
  • Někdy je práce fyzicky náročnější a špinavá, hlavně ve skladě, ale trochu změny a špíny na rukách ještě nikomu neuškodilo...

 

S jakými výzvami jsi se ve svojí pozici setkal?

  • Prodejna je stále plná, takže musíme pracovat rychle a musíme být schopní sami si řídit svůj čas a stanovovat priority v jednotlivých úkolech. Navzdory shonu musíme v prodejně vytvořit inspirativní atmosféru. Na nic nesmíme zapomenout.
  • Musíme vědět aspoň trochu o obrovském množství výrobků – a myslím tím opravdu obrovském – takže se musíme průběžně seznamovat s novými výrobky, abychom před zákazníky byli dobře informováni.
  • Řešení situací s nespokojenými zákazníky je vždy náročné, ale odměnou je, když uspějete a zákazníkům poskytnete příjemnou zkušenost a přesvědčíte je o profesionálnosti společnosti JYSK.
  • Někdy není vůbec lehké prodat další zboží zákazníkovi, který do prodejny vstoupil s cílem koupit si jen jeden výrobek. Je dost těžké odhadnout, jestli potřeby zákazníka zahrnují i další produkty, ale když se vám vaše snaha vyplatí, cítíte se skvěle.

 

Popiš pracovní kulturu ve tvojí prodejně.

  • V naší prodejně funguje týmová práce a týmový duch, díky kterým se snažíme vždy dělat něco navíc. Navzájem se podporujeme v tom, abychom pracovali na 100 %.
  • Myslím, že je naše pracovní kultura velmi podnětná a všichni se snažíme být dobrým kolegou – vyměňovat si znalosti a vzájemně si pomáhat. Abychom tuto kulturu zachovali, musíme být k sobě zdvořilí, flexibilní, otevření a pozitivní.
  • Bavíme se a zároveň cítíme kolektivní odpovědnost za plnění našich povinností. Jako kdybychom byli jedna velká rodina. JYSK opravdu dokáže přijímat lidi, kteří se v prodejnách navzájem dobře doplňují.
  • V naší prodejně je úžasná atmosféra a podle mě opravdu přispívá k příjemnějšímu zážitku z nakupování. Jsem přesvědčený, že zákazníci tuto pozitivní atmosféru vnímají, a myslím, že na ně má vliv také. Jelikož rozhodnutí o nákupu většinou vychází z pocitů, je dost důležité navodit v prodejně všeobecný pocit radosti.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • JYSK je velmi konkurenceschopný zaměstnavatel, a pracovat pro silnou a finančně stabilní společnost, která neustále roste, je super.
  • V JYSKu dostáváme řadu úkolů, které nám poskytují rozsáhlé pracovní zkušenosti. Když to opravdu chcete a tvrdě na tom pracujete, v JYSKu máte téměř neomezené pracovní příležitosti. Přesně jak říká oficiální slogan: „Prokaž odhodlání – získej příležitosti“. Takže berte svojí práci vážně a zaměřujte se na rozvoj svých schopností a zručností; využijte příležitost postupu po kariérním žebříčku společnosti JYSK. 

Specialista sortimentu

  • Jako prodejní asistent budete také odpovídat za vlastní sortimentní oblast v prodejně.
  • Budete moci ovlivnit prodeje a klíčová čísla své produktové oblasti.
  • Když se prodejně bude dařit, získáte skvělé odměny, vy i váš tým.
  • Získáte příležitost k rychlé a profesionální kariéře v JYSKu.
  • Nastupte do stabilní společnosti, která se velmi dobře stará o své zaměstnance.
  • Staňte se součástí jedinečné a silné týmové kultury.

Na prodejně máme tyto hlavní sortimentní skupiny:

  • Přikrývky/polštáře a ložní prádlo/povlečení
  • Nábytek včetně zahradního
  • Textil a domácí potřeby
  • Matrace

 

Jako specialista sortimentu budete zodpovídat za:

  • Vlastní sortimentní oblast v prodejně, včetně doplňování.
  • Uspořádání sortimentu tak, aby byla daná oblast neustále lákavá a uklizená.
  • Zajišťování správnosti cen v souladu s nabídkami a kampaněmi JYSKu.
  • Znalost naší široké nabídky produktů a profesionální prodej zákazníkům.
  • Zákaznický servis: Znát zákazníka, zohledňovat jeho požadavky, situaci, potřeby i náladu.
  • Účastnit se programů školení s dalšími specialisty sortimentu z vaší oblasti, sdílet znalosti a diskutovat o osvědčených postupech.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, pokud...

  • chcete odpovědnost a vítáte možnost ovlivnit klíčová čísla i celkovou výkonnost své prodejny;
  • máte chuť rozvíjet se v dynamickém prostředí a dokážete se věnovat více úkolům současně;
  • jste vynalézaví, precizní a jste ochotni se učit a rozvíjet;
  • máte spoustu energie, charismatu a kladný přístup k věci;
  • rádi se usmíváte a věnujete zákazníkům. Jsou pro vás nejdůležitější ze všeho a chcete jim zajistit jedinečný zážitek z nákupu.
  • dokážete úkoly dotahovat do konce a sami sebe motivovat v průběhu náročného pracovního dne;
  • jste týmový hráč, vždy ochotný pomoci.

 

Poznejte nás a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.

Zjistěte více o pozici specialisty sortimentu a pracovní kultuře v našich prodejnách. Stačí kliknout na odkaz „Seznamte se s Mette“, jednou z našich specialistek sortimentu, která vám popíše, jak se pracuje pro JYSK.

 

Dotazy?

Pokud máte k této pozici jakékoli dotazy, neváhejte a kontaktujte personální oddělení pro JYSK Česká republika na adrese prace@jysk.com.

Jaké to je, být specialistou sortimentu v JYSKu?

  • Je skvělé nést odpovědnost a mít možnost ovlivňovat dění v prodejně. Jako specialista sortimentu máte určitý vliv na vystavení a uspořádání. Můžete určovat, co zákazník uvidí. Pro mě je to skvělou motivací. JYSK obecně dokáže předat odpovědnost těm, kteří ji chtějí převzít.
  • Jsem jednou z těch, která má celý den nabitý. Nechci prostě jen sedět a nic nedělat. V JYSKu je vždy co dělat - když v prodejně nejsou zákazníci, je spousta jiné práce.
  • Všechny prodejny JYSK se snaží, aby se zákazníci cítili vítáni. To se mi opravdu líbí.
  • Máme soutěže v rámci prodejny a také soutěžíme mezi prodejnami. Je skvělé, když se můžeme pochlubit našimi výsledky. A stejně tak nás povzbudí, že jsme odměňováni za snahu. Dostáváme bonusy a vyhráváme skvělé ceny.
  • Je fajn být součástí prima týmu v prodejně, a současně cítit podporu i z ostatních prodejen. JYSK má skvělou firemní kulturu. Lidé si pomáhají a vzájemně se podporují. Stanete se jedním z nás a nebudete chtít jinam.

 

Co je na tvé pozici náročné?

  • Mám spoustu úkolů - vždy je co dělat. Některé dny jsou skutečně hektické - spousta objednávek od zákazníků a spousta lidí v prodejně. Celý den jste na nohou.
  • Každý den dostáváme číselné údaje o prodeji svého sortimentu a pokud indexy klesnou oproti ostatním prodejnám v naší zemi, musím iniciativně bojovat za zvýšení prodejů. 

 

Popiš pracovní kulturu tvojí prodejny.

  • Jsme skutečně silný tým, s opravdovým týmovým duchem. Dokážeme se vzájemně profesně „vybičovat“. Pokud rádi pracujete v týmu, je pro vás JYSK to pravé.
  • V prodejně je vždy plno úsměvů a energie.
  • V prodejně skvěle zvládáme delegování odpovědností. Ve všem si věříme a poskytujeme si pozitivní zpětnou vazbu.

 

Proč by měli ostatní chtít pracovat v JYSKu?

  • JYSK je prostě skvělé místo k práci. Máte zde vše potřebné k tomu, abyste uspěli. 
  • Pokud jste soutěživí, je pro vás JYSK to pravé. Vždy soutěžíte s kolegy i s dalšími prodejnami, je to prostě zábava.
  • Sama jsem se značně posunula - stanete se nezávislejší, zodpovědnější a dospělejší. V podstatě se naučíte, jak si poradit se světem.
  • Pokud chcete a budete na tom pracovat, čeká vás rychlý kariérní postup.

 

Jak bys chtěla pokračovat?

  • Když jsem v JYSKu začínala, chtěla jsem se stát vedoucí prodeje - a být v tom dobrá.
  • Nyní se chci stát manažerkou prodejny - doufám, že se mi to do pěti let podaří.
  • Co vím zcela jistě: Určitě zůstanu v JYSKu.

Vedoucí skladu

  • Kromě práce na prodejní ploše budete odpovídat za každodenní provozní záležitosti skladu ve své prodejně.
  • Budete koordinovat příjem zboží z centrálního skladu, který probíhá jednou týdně.  
  • Proškolíte kolegy ve skladových procedurách - dodávky, příjem zboží, koncept vozíků atd. vše v zájmu dobrého pracovního prostředí.
  • Stanete se součástí jedinečné a silné týmové kultury.
  • Získáte příležitost k rychlé a profesionální kariéře v JYSKu.
  • Přidejte se k společnosti, která se velmi dobře stará o své zaměstnance.

Jako vedoucí skladu budete mít tyto odpovědnosti:

  • Setkání s dopravcem a převzetí dodávky.
  • Manipulace se zbožím a kontrola, že zboží není poškozeno.
  • Spolupráce s kolegy při vybalování a zaskladnění.
  • Příprava zboží na vyzvednutí zákazníky.
  • Dobrý zákaznický servis pro zákazníky, kteří si přijdou zboží vyzvednout.
  • Čistota a přehlednost skladu, třídění odpadů k recyklaci.
  • Uspořádání a přesuny palet v rámci skladu.
  • Sledování objednávek a dodávek, inventura a příprava na další den.
  • Školení a informování kolegů v oblasti skladové logistiky.
  • Práce na prodejně, která vám zabere většinu pracovní doby – obsluha zákazníků, doplňování, práce na pokladně.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, pokud...

  • vás baví komunikace se zákazníky a prodej;
  • jste systematičtí;
  • dokážete si v dynamickém a rušném prostředí udržet skvělý přehled;
  • jste ochotni převzít odpovědnost;
  • nevadí vám rutinní práci, včetně fyzické námahy;
  • jste šikovní a ochotní „zabrat“ spolu s kolegy;
  • jste týmový hráč a dobrý kolega, který pomůže vždy, když je to potřeba;
  • jste orientováni na obsluhu s úsměvem.

 

Poznejte nás a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.

Zjistěte více o pozici vedoucího skladu a pracovní kultuře v našich prodejnách. Stačí kliknout na odkaz „Seznamte se s Kasperem“, jedním z našich vedoucích skladu, který popisuje, jak se pracuje pro JYSK.

 

Dotazy?

Pokud máte k této pozici jakékoli dotazy, neváhejte a kontaktujte personální oddělení pro JYSK Česká republika na adrese prace@jysk.com.

Jaký byl tvůj začátek na nové pozici?

  • Netušil jsem, jak je JYSK velký. Opravdu mě to překvapilo. Jsme mnohem větší a organizovanější, než jsem čekal. Všichni kolegové jsou dobře zaškoleni. Účastnili se mnoha tréninků a vědí toho o našich produktech a procedurách opravdu hodně. A skutečně mě ohromilo, kolik kolegů všude po světě teď mám.
  • Prostě, vše pro mě bylo nové a chvíli mi trvalo, než jsem se s tím sžil... po nástupu jsem se nějaký čas seznamoval s JYSKem a tím, jak zde pracujeme. Chvilku to trvalo, ale všichni kolegové mě podporovali. Pokud něco nevím, zeptám se a velmi rychle dostanu odpověď.

 

Jaké to je, být vedoucím skladu v JYSKu?

  • Je skvělé mít takovou odpovědnost za sklad. A je skvělé netrávit čas jen ve skladu, ale věnovat se především zákazníkům.
  • Brzy po nástupu jsem absolvoval školicí program pro vedoucí skladu. Dostali jsme manuály, v nichž si kdykoli najdete odpověď, pokud si nejste jisti nebo něco nevíte. Takže i jako nový zaměstnanec jsem si poměrně snadno se vším poradil.
  • Mít skvělé kolegy - to je nedocenitelné. Staráme se jeden o druhého, není to jen čistě o práci. Jsme opravdu silný tým. Současně cítíme, že jsme důležití i pro JYSK.
  • Pokud se chcete zeptat, máte možnost snadného kontaktu se svým nadřízeným nebo s vedoucími skladu ostatních prodejen. Pomáháme ostatním - i v dalších prodejnách. Známe se ze školení, která jsme po nástupu do JYSKu absolvovali. Nejste prostě ponecháni osudu.
  • Musíte být připraveni na novinky, které se v JYSKu chystají - a to neustále. Nové produkty, kampaně, sezóny a tak dále. Pořád jsme v pohybu...!

 

Co je na tvé pozici náročné?

  • Pokud se potřebuji zeptat na cokoli, co se týká skladu, vždy se mám koho zeptat. Musím se toho spoustu naučit. Na začátku jsem se ptal pořád. Nyní už využívám informace na intranetu JYSKu.
  • Mám SPOUSTU práce a jako vedoucí skladu mám také zásadní odpovědnost. Proto je důležité komunikovat s ostatními členy týmu prodejny, aby se ve skladu vyznali a dokázali pracovat i když nejsem přítomen.

 

Popiš pracovní kulturu tvé prodejny.

  • Pomáháme si. Vždy! Pokud máme moc práce, každý se zapojí - i když už měl před 10 minutami odejít.
  • Cítíme spoustu energie a v prodejně je vždy skvělá atmosféra. Do práce se těšíme!
  • Dokážeme se vzájemně dobře podpořit. Pokud se někdo ten den necítí dobře nebo je bez nálady, jiný mu pomůže.
  • V práci a o práci vtipkujeme a udržujeme v prodejně dobrou náladu.

 

Proč by měli ostatní chtít pracovat v JYSKu?

  • V JYSKu je tolik možností kariéry. Pokud chcete, můžete po žebříčku kariéry postupovat poměrně rychle. Pokud se snažíte, dosahujete výsledků a chcete vyniknout, můžete to u nás dopracovat hodně vysoko.
  • Jde o tým - o tom není pochyb. Nikde jinde jsem nezažil tak silnou týmovou atmosféru. Tolik dobrých kolegů, s nimiž můžete komunikovat a žádat je o pomoc.
  • Obecně řečeno je JYSK opravdu příjemným prostředím pro práci. O zaměstnance se stará.

 

Jak bys chtěl pokračovat?

  • Do tří let se vidím na vyšší pozici. V každém případě chci zůstat v JYSKu. Je zde tolik příležitostí – stačí chtít.

Vedoucí administrativy

  • Vaším hlavním úkolem na pozici vedoucího administrativy je pracovat na prodejně a obsluhovat zákazníky, ale současně i podporovat manažera a kolegy při dodržování a vylepšování administrativních postupů.
  • Když spolu s kolegy ve vaší prodejně dosáhnete dobré výsledky, získáte skvělé bonusy.
  • Připojte se k jedinečné a silné týmové kultuře v prodejně, a staňte se součástí společnosti, která se dobře stará o své zaměstnance.

Na pozici vedoucího administrativy jste odpovědní manažerovi vaší prodejny.

 

Na pozici vedoucího administrativy budete odpovědní za následující oblasti:

  • Práce na prodejně – doplňování, práce na pokladně, péče o čistotu, ale především aktivní prodej a obsluha zákazníků.
  • Správa denních a týdenních reportů, komunikace s centrálou a s centrálním skladem.
  • Příprava prodejny na audit a realizace dalších kroků.
  • Aktualizace informační nástěnky a aktualizace relevantních informací.
  • Objednávání kancelářských potřeb a zajišťování materiálu potřebného pro nepřetržitý chod prodejny.
  • Používání registračních pokladen a školení nových kolegů v jejich používání a ve všeobecných administrativních a provozních úkolech a postupech.
  • Uzavírání obchodů a snaha o to, aby zákazníci odcházeli s úsměvem a ještě něčím navíc – příjemným zážitkem.
  • Ujišťování se, že věnujeme pozornost životnímu prostředí nebo že jsme jednoduše dobří hospodáři, tím, že si ověříme, jestli je možné získat od dodavatelů zpět peníze za poškozené zboží, nebo jestli se dá zákazníkům nabídnout za sníženou cenu.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, když...

  • jste ve své práci velmi důkladný;
  • jste orientovaný na výsledek a detail;
  • jste odpovědný a organizovaný;
  • jste orientovaný na službu a umíte prodávat;
  • máte mnoho energie a pozitivní postoj k životu;
  • dokážete sledovat mnoho různých věcí zároveň;
  • dokážete si udržovat přehled a máte rádi dynamické a rušné prostředí .

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout

Víc informací o pozici vedoucího administrativy a naší firemní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Andreou“ – jednou z našich vedoucích administrativy, která popisuje, jaké to je pracovat pro JYSK.

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jaké to je být vedoucí administrativy v JYSKu?

  • Často slyšíme, že „retail je detail“, a v případě vedoucí administrativy v JYSKu to platí o to víc.
  • Ráno zkontroluji JYSKnet, náš intranet, který obsahuje novinky, a projdu si přehled denních úkolů, abych viděla, co mám stihnout kromě obsluhování zákazníků.
  • V systému zkontroluji změny cen a přehled akcí, abych se ujistila, že jsem nezapomněla na nejnovější nabídky.
  • Po kontrole objednávek zákazníků se s nimi dohodnu na způsobu doručení.
  • Když v prodejně nejsou žádní zákazníci, ujistím se, že jsem splnila všechny úkoly stanovené na daný den.

 

S jakými výzvami jsi se ve svojí pozici setkala?

  • Pro mne je největší výzvou to, abych dokázala věnovat pozornost každému detailu, a aby byly výsledky mé práce perfektní. Nestresuje mě to, spíš mě motivuje, že mám příležitost využít svoje schopnosti a zlepšovat je. Domů odcházím spokojená, neboť vím, že jsem zvládla splnit všechny úkoly včas bez snížení kvality své práce.

 

Popiš pracovní kulturu ve vaší prodejně.

  • V JYSKu je dobrá týmová práce nevyhnutná a vyžaduje snahu všech z nás. Všichni víme, že když se spolehneme na naše představy a jeden na druhého, bude práce mnohem zábavnější a zákazníci nás za to obvykle odmění úsměvem.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Myslím, že na JYSKu je nejlepší to, že spolu můžeme růst po odborné i lidské stránce a že jsme za svou snahu odměnění. Jak projevíte nadšení, dostanete šanci předvést svůj talent. 

Vedoucí prodeje

  • Spolu se svým nadřízeným, manažerem prodejny, budete odpovídat za obrat své prodejny.
  • Zajistíte dobrý výkon prodejny a to, aby všichni zaměstnanci uměli skvěle prodávat a zákazníka stavěli na první místo.
  • Budete vést, motivovat, zapojovat a sledovat zaměstnance prodejny tak, aby dosahovali prodejních cílů.
  • Stanete se součástí jedinečné týmové kultury ve vaší prodejně.
  • Získáte příležitost k rychlé a profesionální kariéře v JYSKu.
  • Budete pracovat v společnosti, která se velmi dobře stará o své zaměstnance.
  • Za dobrý výkon získáte skvělé odměny - spolu se svými kolegy.

Jako vedoucí prodeje odpovídáte za prodeje ve své prodejně. S tím, jak se budete na pozici vedoucího prodeje rozvíjet, budete přebírat další a další odpovědnosti a úkoly.

Vedoucí prodeje má málo administrativních úkolů. O většinu kancelářské práce se dělí s manažerem prodejny a vedoucím administrativy. Většinu času se budete pohybovat po prodejně, soustředíte se na prodej a na vedení, školení a rozvoj svých kolegů.

 

Jako vedoucí prodeje máte tyto odpovědnosti:

  • Zajistit dobré výsledky a udržovat zdravý zisk.
  • Sledovat klíčová čísla pomocí reportů: daří se nám a chováme se jako dobří obchodníci?
  • Být na prodejně, prodávat, také koučovat a kontrolovat své kolegy, zlepšovat jejich výkon.
  • Plánovat úkoly zaměstnanců tak, abyste splnili celkový prodejní cíl na daný den/týden/měsíc.
  • Budete se podílet na objednávání zboží, plánování kampaní, zajistíte přípravu kampaní a sezón. Měli byste mít vždy přehled o připravovaných slevách a výprodejích.
  • Zajistíte plnění našeho zákaznického příslibu: mít vždy připravenou skvělou nabídku.
  • Zajistíte, že budou zaměstnanci prodejnu udržovat uspořádanou a atraktivní - skvěle vyhlížející prodejna přináší skvělé výsledky.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, pokud...

  • vás baví práce na prodejně a komunikace se zákazníky;
  • jste silně orientováni na výsledek;
  • dokážete úkoly vnímat v širších souvislostech - a také úkoly delegovat;
  • daří se vám v dynamickém a rušném prostředí;
  • dokážete dobře motivovat a inspirovat;
  • do všeho jdete s nadšením a pozitivním přístupem;
  • dokážete současně věnovat pozornost mnoha věcem;
  • nezanedbáváte detaily a pracujete na tom, aby se zákazníkům prodejna líbila;
  • máte schopnost empatie a dokážete přijmout za vlastní řadu věcí, které sdílíte se svými kolegy.

 

Poznejte nás a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.

Zjistěte více o pozici vedoucí prodeje a pracovní kultuře v našich prodejnách. Stačí kliknout na odkaz „Seznamte se s Tinou“, jednou z našich vedoucích prodeje, která popisuje, jak se pracuje pro JYSK.

 

Dotazy?

Pokud máte k této pozici jakékoli dotazy, neváhejte a kontaktujte personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jaký byl tvůj začátek na nové pozici?

  • Byla jsem připravena na výzvu - ve smyslu mnoha odpovědností... věděla jsem, že budu muset využít všechny své předchozí zkušenosti.
  • Víte, při nástupu do nové práce vždy budete trochu nervózní, jestli se vám podaří uspět.

 

Jaké je to, být vedoucí prodeje v JYSKu?

  • Velmi důležitý je týmový duch. Máme ten nejlepší tým a spokojené zaměstnance. Když společně „zabereme“, daří se nám věci dávat do pohybu a dokončovat.
  • Při dobrém plánování se dostanete daleko - to je klíčem k úspěchu. Musíte také pamatovat na to, že potřebujete čas k plánování. Vždy musíte být o krok napřed, nesmíte se nechat vléct událostmi.
  • Soutěžíme spolu a tím se nám daří věci dělat zábavnou formou. Díky soutěžení je vše zábavnější a je skvělé cítit v prodejně nadšení.
  • Atmosféra je fantastická a máme spoustu energie - každý den oslavujeme naše úspěchy.
  • Nejdůležitější je - a nejvíc se mi líbí - koučování ostatních zaměstnanců v produktových znalostech nebo v dalších oblastech. Vybízím je, aby se překonávali, a jsem nedílnou součástí jejich rozvoje.
  • Osobně si cením toho, že mě ke zlepšování vybízí i manažer prodejny a oblastní manažer - jde o skvělý způsob, jak se rozvíjet.
  • Jako vedoucí prodeje získáváte pomoc, kterou potřebujete. Stačí se zeptat. Ať se zeptáte kohokoli v organizaci, podpoří vás.
  • Mít úspěšnou prodejnu - to je výsledkem týmového úsilí. Sami to nezvládnete.

 

Co je na tvé pozici náročné?

  • Od prvního dne mě žádali, ať vedu. Samozřejmě z toho můžete mít zpočátku obavy, ale získáte příležitost prostě se do věcí ponořit a převzít odpovědnost.
  • Práce s lidmi je náročná, protože s nimi musíte řešit věci průběžne při práci. Na druhou stranu právě to je na mé práci zajímavé - práce se zaměstnanci, jejich vedení a pomoc při jejich rozvoji.
  • Věci se rychle mění, musíte zvládat spoustu věcí naráz a zajistit, aby se vše zvládalo - a aby s vámi ostatní tahali za jeden provaz. Vždy se blíží nová kampaň nebo sezóna, takže je důležité plánovat - co se bude dít a jak zajistíme, aby se to dělo?
  • Musíte zaměstnancům pomáhat s vyvažováním úkolů a stanovováním priorit, s denní rutinou i kontakty se zákazníky. Samozřejmě že úplně nejdůležitější jsou naši zákazníci. Když dorazí, musí vše a všichni „šlapat“.

 

Popiš pracovní prostředí ve vaší prodejně.

  • Přístup celého týmu je skvělý - věci se prostě zvládají... Lidé tvrdě pracují a když máme termín, makáme jako tým na tom, aby se dodržel.
  • Nemyslím si, že by se stejný týmový duch jako v JYSKu opakoval v jiných organizacích - každý tu chce být a každý den udělat i něco navíc.
  • Věříme si navzájem - pokud máte odpovědnost za určitou část prodejny nebo určitý úkol, nikdo vám nebude koukat přes rameno. Pomáháme jeden druhému, o věcech diskutujeme, ale můžeme si je dělat po svém.
  • Vždy si vypomůžeme - a pokud je potřeba něco urychlit, přiložíme ruku k dílu.
  • Přitom je naše kultura velmi uvolněná. Když je potřeba zabrat, makáme tvrdě, ale také se dokážeme bavit.

 

Proč by měli ostatní chtít pracovat v JYSKu?

  • I troška snahy je VÝRAZNĚ odměněna! Máte možnost ovlivnit, jak rychle budete na kariérním žebříčku stoupat. Pokud chcete, můžete stoupat hodně rychle.
  • JYSK dokáže zorganizovat skutečně užitečné kursy a tréninky a má skvělé školitele a vedoucí. Spolupráce mezi personalisty a školiteli funguje skvěle.
  • Proč byste NEMĚLI pracovat v JYSKu? Tato společnost je nejvíc cool. Stačí, když se sami sebe zeptáte - chci pracovat pro ty nejlepší, nebo pro druhé nejlepší?

Manažer prodejny v zácviku

  • Připravte se na pozici manažera prodejny a převzetí odpovědnosti za vlastní prodejnu.
  • Na naší centrále v Praze absolvujete pět týdenních kurzů profesního vzdělávání.
  • Využijte příležitost k rychlé a profesionální kariéře v JYSKu.
  • Buďte součástí jedinečné a pevné týmové kultury vaší prodejny.
  • Nastupte do společnosti, která se velmi dobře stará o své zaměstnance.

Účelem programu manažer prodejny v zácviku (SMT) je připravit vás do roka na pozici manažera prodejny.

 

Stručně o programu SMT:

  • Budete spolupracovat s manažerem prodejny, kterého za tímto účelem vybereme, a který se stane vaším mentorem.
  • Budete mít stejné úkoly jako manažer prodejny.
  • Zúčastníte se pěti týdenních modulů školení na naší centrále v Praze.
  • Měli byste být flexibilní a připraveni se přesouvat po své oblasti – v rámci školícího programu můžete pracovat na více prodejnách.
  • Váš mentor (manažer prodejny) bude vaším sparingpartnerem, který bude hodnotit váš výkon, upozorní vás na oblasti možného zlepšení a pomůže vám připravit se na vedoucí pozici.

 

Pět modulů SMT

Absolvujete následujících pět modulů školení:

Modul 1:

  1. Poznej svou společnost + team building
  2. Zpětná vazba v JYSKu
  3. Koncept prodejny
  4. Provoz prodejny a plánování

Modul 2:

  1. Analýza osobního profilu
  2. JYSK Sales and service
  3. Řízení zásob

Modul 3:

  1. JYSK Leadership v praxi
  2. Pracovní prostředí
  3. Nábor a zaškolení nového zaměstnance

Modul 4:

  1. Plánování a řízení zaměstnanců
  2. Bezpečnost a zabezpečení

 

Modul 5:

  1. Plán osobního rozvoje
  2. Případová studie

 

 

Dokonale ovládnete následující dovednosti:

  • Tvorba harmonogramů.
  • Plánování a strukturování velkého množství termínů.
  • Řízení celkového výkonu prodejny.
  • Vedení, zapojení a motivování zaměstnanců.
  • Koučování zaměstnanců a práce s nimi, s ohledem na jejich stupeň rozvoje.
  • Znalost procesů prodejny a denních rutin.
  • Delegování různých úkolů a odpovědností včetně uvědomění si, že klíčem k úspěchu je týmová práce.
  • Sledování a posuzování výkonů vaší prodejny a vašeho týmu.
  • Stanovení nových cílů vašeho týmu i celkového výkonu vaší prodejny.

 

Program SMT je pro vás to pravé, pokud...

  • vás baví práce na prodejně a komunikace se zákazníky;
  • jste podnikaví, cílevědomí a zaměření na úspěch a rozvoj;
  • jste ochotni pracovat s vlastními dovednostmi a osobními kompetencemi;
  • jste orientováni na výsledek;
  • jste ochotni se učit a dokážete přijímat zpětnou vazbu;
  • jste schopni zachovat chladnou hlavu v dynamickém a rušném prostředí;
  • máte motivaci k dokončení programu SMT - a k tomu, aby vám přinesl úspěch;
  • uděláte vše pro to, abyste kulturu JYSKu skutečně přijali za vlastní;
  • vyznačujete se energickým stylem a pozitivním myšlením, přičemž tyto vlastnosti dokážete přenášet na své kolegy;
  • jste ochotni s kolegy udělat něco navíc - a to i když se pracovní úkoly vrší jeden na druhý.

 

Poznejte nás a zjistěte, co vám může program SMT přinést.

Zjistěte více o programu SMT a naší pracovní kultuře. Stačí kliknout na odkaz „Seznamte se s Kevinem“, jedním z našich manažerů prodejny v zácviku, který popisuje, jaké to je, být SMT v JYSKu.

Jaké to je, být SMT v JYSKu?

  • Je skvělé, že velká část školení je o vedení a že se dozvíte, co lidi pohání a motivuje. Naučil jsem se, jak svůj tým ovlivňovat a rozvíjet.
  • Dostanete všechny potřebné nástroje a rok na pozici SMT stojí za to.
  • JYSK vás celou dobu podporuje - udělají vše, aby vám program SMT přinesl, co přinést má.
  • Týmový duch na školeních je skvělý a je skvělé setkávat se s lidmi, kteří jsou přesně ve stejné situaci jako já. Cítím, že jsem součástí týmu - i když v principu dělám vše sám za sebe.
  • V průběhu programu jsem se neuvěřitelně rozvíjel - samozřejmě profesně, ale snad ještě víc po lidské stránce.
  • Víte, že vám bude svěřena prodejna, a to je neuvěřitelně motivující. Stejně jako to, že tuto prodejnu musíte řídit tak, aby měla nejlepší možné výsledky.
  • Pokud půjdete v čele a jste připraveni udělat pro svůj tým něco navíc, velmi rychle se dostanete velmi daleko. V JYSKu jsou skutečně neomezené možnosti kariéry.
  • S radostí bych do toho šel znovu. Tím myslím znovu absolvovat celý program SMT. Neuvěřitelně jsem se posunul - jako člověk i jako vedoucí.

 

Co bylo v průběhu programu nejtěžší?

  • Když se hlásíte do programu SMT, jste nedočkaví. Nemůžete se dočkat, až budete mít vlastní prodejnu. Teď jsem v polovině a je mi už jasné, proč program trvá rok. Musíte se toho naučit tolik a já se tak rychle dostal o tolik dál. Současně se můžete spolehnout na záchrannou síť, můžete si dovolit chyby a sami sebe testovat, než do toho půjdete naostro a skutečně převezmete odpovědnost za prodejnu.
  • Pro mě byly nejtěžší ty personální věci. Musel jsem se naučit orientovat v náročném denním harmonogramu a pamatovat na to, že plánování - stejně jako rozvoj - si žádá čas. Je poměrně náročně dokázat každý den zvládnout náročný program, všechny úkoly a termíny.
  • Musíte se naučit vidět sebe sama zvenčí a zlepšovat se ve shodě s vašim osobním profilem. Každý má silné a slabé stránky a trik je v tom, že se musíte naučit pracovat se svými slabinami a přetvářet je ve výhody. Pro mě to znamená velmi odlišný pohled na věc a tak je nutné i jisté ohlédnutí zpět.
  • Zpočátku jsem prostě jen plnil všechny úkoly. Teď už vím, že je zcela zásadní rozvíjet váš tým, abyste mohli delegovat úkoly a odpovědnosti. K dosažení cílů a výsledků je nezbytná týmová spolupráce.

 

Proč by se měli ostatní rozhodnout pro program SMT?

  • Školení bylo mnohem lepší, než jsem očekával - mnohem! Přístup JYSKu ke školení je extrémně profesionální.
  • Prostě dostáváte víc, než na co jste jinde zvyklí. Není to jako obchodní akademie nebo univerzita - jste s lidmi, kteří jsou v téže pozici jako vy.
  • Školitelé jsou velmi kompetentní - dokáží propojit teorii s praktickými příklady a vše je díky tomu dobře pochopitelné.
  • Zvolte JYSK, pokud se chcete sami rozvíjet i rozvíjet ostatní. Pokud se chcete stát členem výjimečného týmu.
  • Máte všechny příležitosti dělat to, co chcete, a JYSK udělá vše, aby vám pomohl.
  • Je skvělé chodit do této práce. To, kolik energie je na všech prodejnách JYSKu a jaká je v nich atmosféra - to vám skutečně zpříjemní den.

 

Jak byste chtěl pokračovat?

Chtěl bych se stát oblastním manažerem nebo manažerem jedné z největších prodejen JYSKu v naší zemi. Rád bych se ještě více věnoval managementu - získal další odpovědnosti a další podřízené. Zůstanu ale v JYSKu, určitě - tady je to to pravé!

Manažer prodejny

  • Jako manažer prodejny budete odpovídat za všechny obchodní procesy v prodejně, za školení, vedení a rozvoj zaměstnanců, a za řízení a zajištění celkového chodu prodejny.
  • Vaším úkolem je připravit prodejnu a zaměstnance na zákazníky, a zajistit, aby byl prodej hlavní prioritou.
  • Budete součástí jedinečné a pevné týmové kultury ve vaší prodejně a musíte k ní přispívat.
  • Staňte se manažerem prodejny a získejte příležitost vybudovat si profesionální kariéru ve společnosti JYSK. 

Na pozici manažera prodejny budete odpovědný za následující oblasti:

  • Vedení týmu k úspěchu.
  • Přijímání konečných rozhodnutí o prodejně.
  • Zvyšování tržeb a zajišťování nejlepších služeb zákazníkům.
  • Řízení a optimalizace celkového chodu prodejny.
  • Školení, koučování a rozvíjení zaměstnanců.
  • Vedení, zapojení a motivování zaměstnanců.
  • Stanovení nových cílů pro váš tým a celkové výsledky prodejny.
  • Vyhodnocování tržeb (společně s vedoucím prodeje) a příprava strategií prodeje, které povedou ke splnění cílů.
  • Účastnit se na každodenních úkolech v prodejně a skladě za stejných podmínek jako vaši spolupracovníci.
  • Sledování a vyhodnocování výsledků prodejny a týmu.
  • Rozvrhování, rozdělování a plánování různých úkolů a povinností souvisejících s konečnými termíny.
  • Na pozici manažera prodejny se zodpovídáte oblastnímu manažerovi.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, když...

  • jste seriózní, ambiciózní a ochotný se zlepšovat a rozvíjet;
  • jste orientovaný na výsledek a motivovaný neustálou snahou o zlepšení ukazovatelů;
  • dokážete se rozhodovat a přijímat odpovědnost za prodejnu i tím;
  • jste schopný si zachovat chladnou hlavu v dynamickém a rušném prostředí;
  • máte mnoho energie a pozitivní postoj k životu, kterým ovlivníte i své zaměstnance;
  • dokážete motivovat, určovat směr a inspirovat ostatní;
  • umíte definovat a formulovat jasné cíle a úkoly;
  • dokážete spolupracovat jako talentovaný manažer a zároveň jako trpělivý kolega;
  • jste organizovaný, dobrý v plánování a dokážete se dívat na věc jako na celek;
  • dokážete se ztotožnit s hodnotami společnosti JYSK a zajistit, aby je dodržovali i vaši zaměstnanci;
  • rádi se účastníte na každodenních úkolech v prodejně společně s vašimi kolegy.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout

Víc informací o pozici manažera prodejny a naší pracovní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Olgou“ – jednou z našich manažerek prodejny, která popisuje, jaké to je pracovat pro JYSK.

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jaké to je být manažerkou prodejny v JYSKu?

  • V JYSKu pracuji už 11 roků a ještě nikdy jsem nezažila dva dni, které by byly přesně stejné. Každý den se liší od toho předcházejícího, je plný akce a dojmů.
  • Typický pracovní den manažera prodejny se skládá z práce s reporty, plánování harmonogramu pro zaměstnance, objednávání zboží, přípravy na kampaně, školení a rozvíjení zaměstnanců, obsluhování zákazníků a kontroly zaměstnanců a jejich úkolů.
  • Snažím se být pro své zaměstnance dobrým rádcem a trenérem, a to tím, že jsem velmi pečlivá a důkladná při hodnocení jejich výkonu a dávám jim tak obrovskou šanci, aby rozvíjeli sami sebe a svoje schopnosti. Jsem hrdá na to, že mohu svým kolegům pomáhat a rozvíjet jejich kariéru.
  • Mým úkolem je odevzdávat svým kolegům vědomosti a vést tým k úspěchu, využívat a rozvíjet potenciál každého zaměstnance, a moudře rozdělovat povinnosti s cílem vytvořit co nejefektivnější pracovní sílu.
  • Musím se umět rozhodnout v jakékoliv situaci, a to i v těch extrémních, a musím být připravená nést odpovědnost za svou prodejnu a zaměstnance.
  • Je velmi důležité svým zaměstnancům důvěřovat, protože je tím povzbudím k odpovědnosti, přinutím zaměřit se na osobní rozvoj a celkově zvýším jejich efektivitu.

 

S jakými výzvami jsi se ve svojí pozici setkala?

  • V prodejně je stále rušno a každý den je jiný, takže si musíte dávat pozor, aby jste zůstali v obraze a udržovali si zdravý pohled na věc. Ale nezáleží na tom, jaké to může být náročné – na konci dne, když se cítím šťastná a spokojená, úplně zapomenu na všechen ten shon a hektické situace.

 

Popiš pracovní kulturu ve tvojí prodejně.

  • Naši pracovní kulturu tvoří naše hodnoty a vedení. Pracujeme jako JEDEN tým a klademe velmi velký důraz na školení a rozvoj zaměstnanců. Na svoji práci se soustředíme a všechny úkoly plníme s lehkostí, protože spolu dokážeme všechno!
  • Náš tým je motivovaný k dosahování skvělých výsledků a rozvíjení našich schopností s cílem zlepšit naše tržby.
  • V prodejně je skvělá a pozitivní atmosféra. Navzájem se respektujeme, důvěřujeme si, pomáháme si a vážíme si jeden druhého. Nejsme jen spolupracovníci, ale i dobří přátelé.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • JYSK je otevřená a poctivá společnost. V porovnání s jinými společnostmi vám JYSK vždy poskytne pocit bezpečí a důvěry ve vaší budoucnost.
  • JYSKu na svých zaměstnancích opravdu záleží. Důraz se klade na školení a rozvoj zaměstnanců, kteří tak získají příležitost postoupit po kariérním žebříčku.
  • JYSK povzbuzuje své zaměstnance, aby vyjádřili svůj názor a byli iniciativní, a umožňuje tak každému zaměstnanci získat vliv a odpovědnost. Tato forma horizontální organizační struktury se mi opravdu líbí.
  • Celkově jsem prostě pyšná, že pracuji v této společnosti.

Oblastní manažer v zácviku

Cílem našeho programu (DMT - district manager trainee) je připravit vás na pozici oblastního manažera. Během programu DMT budete odpovídat za svojí vlastní prodejnu a pracovat jako manažer prodejny, zatím co vás připravíme na váš budoucí úkol oblastního manažera v JYSKu. Vaše školení bude obsahovat kombinaci školení, projektů a budoucích úkolů souvisejících s každodenní prací. Všechny projekty a úkoly budou na úrovni oblastního manažera.

Program DMT ve zkratce: 

Velmi důležitou součástí programu je převést teorii a schopnosti získané na školeních do praxe. Větší část vašeho rozvoje bude probíhat „v terénu“ – abyste mohli zjistit efekt tréningových programů. Školení může obsahovat následující oblasti: 

  • Zpětná vazba
  • Nábor
  • Plánování
  • Řízení na dálku

 

Během programu DMT se naučíte zvládat následující úkoly:

  • Optimalizace tržeb, zisku a činností ve všech prodejnách v oblasti.
  • Zajišťování vysokého standardu prodejny a služeb zákazníkům prostřednictvím JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.
  • Zajišťování plynulého provozu, včasné přípravy na aktuální letákové kampaně a plnění rozpočtových a prodejních cílů.
  • Zajišťování připravenosti všech prodejen a zaměstnanců na zákazníky a plnění našeho cíle poskytnout ten nejlepší možný servis.
  • Vybudování a rozvoj týmu a interních talentů.
  • Působení jako školitel při různých školeních pro prodejny i jejich manažery.
  • Zodpovědnost za strategické zaměření se na dosažení toho, aby byla značka JYSK první volbou zákazníka v maloobchodě.
  • Působení jako spojovací článek mezi prodejnami v oblasti a centrálou společnosti.

 

Program DMT je pro vás ten pravý, jestliže...

  • jste orientovaný na výsledek a motivovaný výbornými výsledky týmů prodejen. Jako oblastní manažer v zácviku musíte být obchodník zaměřený na zisk a výsledek;
  • jste seriózní, ambiciózní, rozhodný a oddaný; motivovaný rozvojem jiných, ale i sebe a svých schopností;
  • jste připravený přijmout obsáhlejší manažerskou pozici a víc povinností;
  • jste dobrý lídr a školitel pro své zaměstnance;
  • jste rozhodný, orientovaný na cíl a toužíte přivést vaší oblast k úspěchu;
  • jste nezávislý a schopný přijímat rychlé a dobře podložené rozhodnutí;
  • umíte dobře komunikovat a dokážete vyjít s různými lidmi.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám náš program DMT může nabídnout.

Víc informací o programu DMT a naší pracovní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Shannou“ – jednou z našich oblastních manažerek v zácviku, která popisuje, jaké to je pracovat jako oblastní manažer v zácviku pro JYSK.

 

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně tohoto programu, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Co tě napadne jako první, když slyšíš program DMT?

  • Program DMT mi velmi pomohl dosáhnout cíl stát se oblastní manažerkou – je to podpůrný a profesionální způsob, jak se dostat na tuto pozici.
  • Doufala jsem, že tento program bude v sobě správně kombinovat teorii a praxi, a jsem ráda, že splnil mé očekávání.

 

Jaké to je být oblastní manažerkou v zácviku v JYSKu?

  • Je to příležitost kladoucí vysoké nároky. V první řadě jsem manažerka prodejny – mám na starosti nejnovější prodejnu v holandském městě Heerlen. Současně se účastním programu DMT. Takže mezi nimi musím najít rovnováhu a nezanedbávat ani jeden z těchto úkolů.
  • Provázím oblastního manažera při jeho návštěvách prodejen v oblasti. Je velmi poučné dělit se s ním o názory na věci, které v prodejnách vidíme, a na to, jak je případně zlepšit.
  • Zúčastňuji se i měsíčních oblastních porad všech manažerů prodejny. Společně s mým oblastním manažerem navrhujeme téma těchto porad. Předkládám svou vlastní vizi a nápady a mám v tomto ohledu své vlastní povinnosti.
  • Získala jsem další informace z našich IT systémů. Takový hlubší náhled je velmi zajímavý.

 

S jakými výzvami jsi se v tomto programu setkala?

  • Někdy je těžké najít tu správnou rovnováhu mezi úkolem manažerky prodejny a úkolem oblastní manažerky v zácviku. Samozřejmě si chci svůj čas a úsilí rozdělit stejnou mírou mezi obě role, ale primárně jsem manažerka prodejny a myslím, že můj tým si zaslouží, aby se na mne mohl maximálně spolehnout. Ale já osobně to nevidím jako zátěž, ale jako obrovskou příležitost pro osobní rozvoj, a chci se prostě naučit co nejvíc.

 

Popiš pracovní kulturu v souvislosti s programem DMT

  • Program DMT má neformální pracovní kulturu, která vede k uvolněné atmosféře umožňující bavit se s klíčovými lidmi na všech úrovních společnosti JYSK. Máte přístup ke každému. Díky tomu snáze poznáte všechny stránky společnosti JYSK.
  • Program DMT je velmi profesionální a podnětný – po celou dobu pracujete pod vedením a když máte otázky, odpovědi nejsou daleko. Každý je ochotný vám pomoci.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Jestliže jste ambiciozní a chcete ze sebe dostat to nejlepší, myslím, že JYSK je pro vás tou správnou společností. JYSK nabízí zajímavé pozice, které se sebou nesou velkou odpovědnost a příležitost se rozvíjet. Jestliže to opravdu chcete a tvrdě na tom pracujete, JYSK nabízí úžasné kariérní příležitosti.
  • JYSK má také přitažlivou firemní kulturu, co je pro mne velmi důležité, a proto doufám, že budu JYSK zastupovat ještě dlouho.

Oblastní manažer

  • Budete odpovídat za prodejny ve vaší oblasti.
  • Vaším úkolem bude optimalizovat prodeje, zisky a provoz všech prodejen ve vaší oblasti.
  • Zajistíte, aby všechny prodejny a zaměstnanci byli připraveni na zákazníky.
  • Budete řídit, školit a sledovat manažery prodejen vaší oblasti a úzce s nimi spolupracovat.
  • Zajistíte dodržování standardů prodejen a obsluhy zákazníků uplatněním našich konceptů: JYSK VALUES, JYSK Sales & Service a JYSK LEADERSHIP.

Jako oblastní manažer máte následující oblasti odpovědnosti:

  • Odpovědnost za celkové prodeje oblasti jako celku.
  • Odpovědnost za provozní postupy v prodejnách - zajištění hladkého chodu každé z prodejen.
  • Zajištění, aby každá prodejna dodržovala svůj rozpočet a prodejní cíle a dodržovala naše vysoké nároky na vynikající zákaznický servis.
  • Vytváření a sledování rozpočtů, koordinace s vedením společnosti, včetně reportů.
  • Řízení, školení, spolupráce s manažery prodejen vaší oblasti a jejich sledování.
  • Vedení a sledování školení zaměstnanců prodejen s cílem zajistit, aby byli všichni připraveni poskytovat nejlepší možný zákaznický servis.
  • Zajištění dobrého pracovního prostředí a spokojenosti zaměstnanců.
  • Kontrola, zda jsou prodejny zásobeny, uklizeny a zda jsou lákavé a zda jsou naše produkty vystaveny tak, aby působily co nejlépe.
  • Rozpoznání, rozvoj a posouzení výkonu talentovaných zaměstnanců, kteří mají potenciál přejít na náročnější pozice.
  • Školení a příprava externích manažerů prodejen, kteří musí být připraveni do tří měsíců převzít prodejnu.
  • Koordinace a vedení porad všech manažerů prodejen vaší oblasti třikrát ročně.
  • Koordinace a vedení porad všech vedoucích prodeje vaší oblasti třikrát ročně.

 

Pozice oblastního manažera je pro vás ta pravá, pokud...

  • jste ambiciózní a ochotní převzít náročnou odpovědnost manažerské funkce se širokým dosahem;
  • dokážete motivovat a inspirovat zaměstnance;
  • jste orientováni na výsledek a motivují vás úspěchy týmů prodejen;
  • jste v případě potřeby schopni přijímat rychlá a přitom dobře podložená rozhodnutí;
  • uvítáte možnost s týmy prodejen sdílet a oslavovat dosažené úspěchy;
  • máte tah na branku, jste důslední a jste schopni kontrolovat probíhající aktivity;
  • jste schopni delegovat úkoly a odpovědnosti;
  • jste schopni plánovat svůj čas a stanovovat si priority úkolů;
  • jste schopni odhalovat a rozvíjet talenty, abyste měli vždy pracovníky připravené na vyšší pozice;
  • máte pozitivní a proaktivní uvažování.

 

Poznejte nás a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.

Zjistěte více o naší kultuře a pracovním prostředí. Stačí kliknout na odkaz „Seznamte se s Nielsem“, jedním z našich oblastních manažerů, který popisuje, jak se pracuje na pozici oblastního manažera v JYSKu.

 

Dotazy?

Pokud máte dotazy týkající se této pozice, kontaktujte personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jak se pracuje na pozici oblastního manažera v JYSKu?

  • Každý den je úplně jiný. Má práce je někdy nepředvídatelná.
  • Snažím se všechny prodejny navštěvovat v relativně krátkých intervalech.
  • Každé ráno zašlu každé z prodejen komentáře k výkonu, založené na jejich klíčových číslech. Chválím je za dobré výsledky a pobízím je ke zlepšení špatných. To dělám den co den.
  • Podílím se také na práci v prodejnách, pokud můj tým potřebuje pomoc.
  • Pokud jde o vedení, JYSK je skvělá společnost - samozřejmě se snažím, abych k tomu také přispíval svým přístupem.
  • Snažím se spolupracovat i přímo se zaměstnanci prodejen - ne vše jde přes manažera prodejny. Právě proto se obracím na specialisty sortimentu a pobízím je v jejich konkrétních oblastech odpovědnosti - chválím to, co se daří, a dle potřeby také konstruktivně kritizuji.
  • Protože v JYSKu musíte pracovat s tak rozmanitými věcmi - od kampaní přes školení zaměstnanců až po reporty - získáte široké znalosti.
  • Starám se o to, aby prodejny dostaly zdroje, které potřebují. Zejména pokud je nezbytné prodejnu vylepšit.
  • Nesedíme s rukama v klíně, nespokojíme se se špatnými výsledky. Máme do značné míry volné ruce, tj. můžeme velmi rychle měnit přístup a rychle se rozhodovat.

 

Co je na tvé pozici náročné?

  • Nejnáročnější myslím je ta rozmanitost úkolů. Někdy je prostě klid, pohoda, jindy je práce oblastního manažera skutečně těžká.
  • Velmi široká oblast odpovědnosti je samozřejmě výzvou sama o sobě. Nemůžete počítat s tím, že v 9 přijdete a v 5 zmizíte. Na druhé straně si můžete svoji pracovní dobu do značné míry organizovat sami.
  • Někdy je těžké plánovat - nevíte, co se zítra přihodí.
  • Je neustálou výzvou spolupracovat s tolika lidmi - neodpovídáte pouze za ziskovost, ale musíte též zajistit dobré podmínky pro zaměstnance.

 

Popiš pracovní kulturu JYSKu.

  • JYSK se vyznačuje jedinečnou kulturou - zvlášť patrné je to v prodejnách. Panuje zde úžasná pracovní etika.
  • Dokážeme skvěle oslavit dosažené úspěchy tak, aby se všichni cítili součástí něčeho výjimečného - a sklízíme plody našeho společného úsilí.
  • Skvěle funguje každodenní spolupráce mezi prodejnami.

 

Proč by měli ostatní chtít pracovat v JYSKu?

  • Vedení JYSKu je založeno na rovnosti - nasloucháme každému, nezávisle na zastávané pozici. Je to jednou z našich nejcennějších hodnot: všechny zaměstnance vybízet, že je jejich právem i povinností promluvit. A skutečně dobře to funguje.
  • Hodně diskutujeme o klíčových číslech jednotlivých prodejen. JYSK je jednou z několika málo společností, kde se s výsledky pracuje takto otevřeně. Naši manažeři prodejen mají přístup k velkým objemům informací a díky tomu mohou porovnávat své prodejny s ostatními, tedy i sebe s výkony ostatních manažerů prodejen.
  • Naše společnost se velmi rychle rozvíjí a v podstatě si sami určujete, kam bude směřovat vaše kariéra. Pokud chcete postoupit dál, JYSK vám s tím pomůže.
  • Jak jsem již řekl: v JYSKu panuje fantastická kultura - v jiné společnosti jsem takovou nepoznal.

Obchodní ředitel v zácviku

Cílem programu RMT (retail manager trainee) je připravit vás na pozici obchodního ředitele s celkovou odpovědností za dosažení co nejlepšího provozu prodejen a za celkové výsledky ve vaší zemi nebo regionu, a to vytvářením strategií, zaváděním aktuálních konceptů JYSKu, plněním rozpočtu a dosahováním cílů stanovených pro váš region. Během programu RMT budete pracovat jako oblastní manažer a odpovídat za svou vlastní oblast, zatímco vás připravíme na váš úkol obchodního ředitele v JYSKu. Když se stanete obchodním ředitelem, budete pracovat prostřednictvím oblastních manažerů ve vašem region a budete součástí managementu vaší země.

Program RMT ve zkratce:

Program RMT je mezinárodní. Budete pracovat s obchodními řediteli v zácviku z jiných zemí a naučíte se, jak funguje maloobchod v různých kulturách. 

  • Zúčastníte se několika školení v Dánsku. Nezbytná je znalost anglického jazyka, jelikož kurzy budou vedené v angličtině. V úzké spolupráci s vaším generálním ředitelem stanovíte a odsouhlasíte si úkoly a oblasti osobního rozvoje, na kterých budete pracovat.
  • Takto budete kombinovat teorii získanou v kurzech a konkrétní úkoly realizované v praxi a související s pozicí obchodního ředitele ve vaší zemi.
  • Cílem kurzů bude kromě jiného rozvoj vašich schopností v oblasti řízení komunikace a maloobchodu, plánování a rozvoje.
  • Naučíte se používat různé nástroje řízení, jako je PDP, SIRIUS, JLiP a AOP.

 

Během programu RMT se naučíte zvládat následující úkoly:

  • Stanovit kritéria úspěchu pro jednotlivé cíle – krátkodobé a dlouhodobé – aby se dosáhl úspěch ve vybraných oblastech obchodu.
  • Podpora, školení a rozvoj oblastních manažerů s cílem zabezpečit vysoký standard v prodejnách, splnit rozpočty a zlepšovat obrat regionu.
  • Zajištění co nejlepšího řízení prodejen a oblastí ve vašem regionu vyhledáváním a zaměstnáváním těch nejtalentovanějších uchazečů o vedoucí pozice ve spolupráci s personálním oddělením.
  • Vytváření, realizace a sledování ročních podnikatelských plánů a optimalizace provozu prodejen ve spolupráci s každým oblastním manažerem.
  • Vytváření a plnění rozpočtů, cílů a jiných záměrů pro váš region.
  • Zajištění úspěšné implementace všech konceptů JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) ve všech prodejnách ve vašem regionu.
  • Optimalizace sítě prodejen v souladu s cíli a plány, a to prostřednictvím otvírání nových prodejen a přemísťování a zvětšování současných prostorů.
  • Kladení nároků, motivování a vyvíjení zdravého tlaku na oblasti s cílem zajistit, aby oblastní manažeři dodrželi rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Program RMT je pro vás ten pravý, jestliže...

  • jste seriózní, ambiciózní a jste motivovaný přijmout velkou odpovědnost v obsáhlé manažerské funkci;
  • chcete mít vliv na dění a dosáhnout zlepšení;
  • dokážete přemýšlet strategicky a jste silně orientovaný na výsledek;
  • jste své práci oddaný a máte na sebe vysoké nároky;
  • dokážete si plánovat čas a určovat priority;
  • jste hrdý na rozvoj svého týmu a na úspěch každého jeho člena;
  • jste připravený na výzvy a osobní rozvoj;
  • dokážete přijímat strategické a dobře podložené rozhodnutí;
  • dokážete najít a rozvíjet talentované lidi;
  • máte pozitivní a aktivní postoj k životu;
  • nevadí vám cestování.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám náš program RMT může nabídnout.

Víc informací o naší firemní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Draganem“ – jedním z našich obchodních ředitelů v zácviku, který popisuje, jaké to je pracovat jako obchodní ředitel v zácviku pro JYSK.

 

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Co si očekával od programu RMT?

  • Chtěl jsem se víc dozvědět o celkovém obraze společnosti JYSK jako mezinárodní společnosti, která každý rok roste – a o mnohých procesech, které stojí za úspěchy společnosti.
  • Doufal jsem, že budu rozvíjet své vůdcovské schopnosti pomocí ještě lepších nástrojů v rámci strategické komunikace a učením se ze zkušenosti instruktorů.
  • Chtěl jsem dostávat výzvy a rozvíjet se jako lídr, abych se připravil na pozici obchodního ředitele, až nastane ten pravý čas.
  • Program též umožňuje poznávat lidi z různých zemí a dělit se s nimi o osvědčené postupy.

 

Jaké to je být obchodním ředitelem v zácviku v JYSKu?

  • Především jsem oblastním manažerem, takže mojí hlavní prioritou je moje práce, moje oblast a naše celkové výsledky.
  • Účast v programu RMT znamená, že musím svou práci oblastního manažera kombinovat s novými úkoly, které souvisí s programem RMT.
  • Potrebujete disciplínu a musíte být flexibilní – protože musíte kombinovat povinnosti oblastního manažera s úkoly programu RMT.
  • Program RMT vás přinutí vystoupit ze své komfortní zóny a přinese vám nové náročné úkoly.

 

S jakými výzvami jsi se v tomto programu setkal?

  • Plánování, plánování a ještě jednou plánování. Zjistíte, že si každý den naplánujete úkoly a pravděpodobně z nich polovinu nesplníte, protože ve hře je příliš mnoho různých parametrů a lidí. Ale přinese vám to užitečné lekce! Když se chcete rozvíjet, jediné, na čem záleží, je, že musíte poznat svoje slabiny, učit se z chyb a být schopni měnit své návyky.

  

Popiš pracovní kulturu v souvislosti s programem RMT.

  • Každý kolega z centrály vám dává respekt a pomoc, kterou potřebujete, abyste v programu RMT uspěli. Se vzájemným respektem je všechno možné.
  • Skupinová atmosféra je skvělá – každý zná JYSK a kultura je postavena na principu „dokážeme to“.
  • Je úžasné poznávat kolegy z jiných zemí, nebo vám to dává příležitost navzájem se pochopit.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • V JYSKu tvrdě pracujeme a máme vysokou úspěšnost při prodeji.
  • Navíc jsme nesmírně dobře organizovaná společnost se silnými strukturami a postupy.
  • Jsme JYSK a uplatňujeme skandinávský styl vedení lidí, který každému poskytne příležitost předstoupit a navrhnout změnu. Všichni zaměstnanci – bez ohledu na jejich pozici – mohou vyjádřit svůj názor a dostanou příležitost se dále rozvíjet a postoupit výše na kariérním žebříčku ve společnosti JYSK. Odhodlání přináší příležitosti.
  • Ať už si o JYSKu myslíte cokoliv, budete překvapeni a vaše očekávání budou určitě překonané.

Obchodní ředitel

Na pozici obchodního ředitele budete odpovídat za dosažení optimálního provozu prodejen JYSK a celkové výsledky ve vašem regionu, a to vytvářením strategií, zaváděním aktuálních konceptů JYSKu, plněním rozpočtu a dosahováním cílů stanovených pro váš region.

Na pozici obchodního ředitele odpovídáte generálnímu řediteli ve vaší zemi.

 

Na pozici obchodního ředitele budete odpovědný za následující oblasti:

  • Vytváření a plnění rozpočtů, cílů a jiných záměrů pro vaši zemi.
  • Zajištění co nejlepšího řízení prodejen a oblastí vyhledáváním a zaměstnáváním těch nejtalentovanějších uchazečů o vedoucí pozice ve spolupráci s personálním oddělením.
  • Vytváření, realizace a sledování ročních podnikatelských plánů a optimalizace provozu prodejen ve spolupráci s každým oblastním manažerem.
  • Zajištění připravenosti prodejen a zaměstnanců na zákazníky – cílem je zavést přístup „zákazník na prvním místě“ v celé organizaci.
  • Zajištění implementace všech aktuálních konceptů JYSKu (JYSK CUSTOMER PROMISES, JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP) ve všech prodejnách vašeho regionu.
  • Schopnost komunikovat o kritériích úspěchu – krátkodobých i dlouhodobých –, aby byly jasné předpoklady úspěchu ve vybraných oblastech.
  • Podpora, školení a rozvoj oblastních manažerů s cílem zabezpečit vysoký standard v prodejnách zlepšovat obrat regionu a plnit rozpočty.
  • Optimalizace sítě prodejen v souladu s cíli a plány země, a to prostřednictvím otvírání nových prodejen a přemísťování a zvětšování současných prostorů.
  • Kladení nároků, motivování a vyvíjení zdravého tlaku na oblasti s cílem zajistit, aby oblastní manažeři dodrželi rozpočtové rámce a plnili termíny a stanovený obrat.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, když...

  • jste úspěšný a přímočarý lídr;
  • dokážete myslet strategicky a jste orientovaný na maloobchod a výsledek;
  • jste pozitivní a aktivní, plný energie a entuziazmu;
  • jste hrdý na rozvoj svého týmu a na jejich úspěch;
  • dokážete najít a rozvíjet talentované lidi;
  • nevadí vám cestování.
  • jste seriózní, ambiciózní a motivuje vás dosahování výborných výsledků;

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout.

Víc informací o naší pracovní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Igorem“ – jedním z našich obchodních ředitelů, který popisuje, jaké to je pracovat jako obchodní ředitel pro JYSK.

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jaké to je být obchodním ředitelem v JYSKu?

  • Je to velmi náročná a dynamická práce, ale zároveň to činí tuto pozici velmi zajímavou a zábavnou, takže se na ní každé ráno těším.
  • Musím být velmi flexibilní a musím se umět přizpůsobovat mnohým různým situacím a potřebám – a musím vědět na ně reagovat a přijímat rychlé a dobře podložené rozhodnutí.
  • Společně s oblastními manažery musím jít příkladem zbytku organizace, a to ve všem co dělám, ať už jde o můj styl řízení, můj způsob školení a motivování nebo o způsob jakým komunikuji.
  • Celkově musím zajistit vysokou úroveň spolupráce mezi maloobchodní organizací a centrálou.
  • Jedním z klíčů k úspěchu je najít ty správné zaměstnance pro správné pozice a dále je rozvíjet prostřednictvím školení, projektů a následné kontroly.
  • Práce obchodního ředitele dokáže být opravdu těžká a stresující, ale já ji mám fakt rád!

 

S jakými výzvami jsi se ve svojí pozici setkal?

  • Hlavní výzvou je vždy zajistit dobré výsledky ve všech oblastech, za které odpovídám. Když chcete dosáhnout ty nejlepší výsledky, na všem záleží, ale vždy je co zlepšovat.

 

Popiš pracovní kulturu ve tvém regionu.

  • Je to kombinace náročné a současně skvělé týmové práce.
  • Naše pracovní kultura zapojuje všechny členy týmu a důvěřuje jim. Velká část naší činnosti a rozhodnutí vychází ze zapojení zaměstnanců do procesu brainstormingu na různých střetnutích či poradách.
  • Kamkoliv jdu a potkám zaměstnance JYSKu, všude vládne výborná atmosféra.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Neboť v JYSKu záleží na názoru každého zaměstnance; každý má právo a povinnost se ozvat.
  • JYSK udělá pro zaměstnance velmi mnoho a poskytne jim všechny možné školení a vzdělání, která potřebují pro svůj rozvoj.
  • JYSK oceňuje pracovité a produktivní zaměstnance s potenciálem a nabízí jim příležitost profesionální kariéry v JYSKu.

Generální ředitel

Na pozici generálního ředitele budete odpovídat za dosažení optimálního provozu prodejen JYSK a za celkové výsledky ve vaší zemi, a to vytvářením strategií, zaváděním aktuálních konceptů JYSKu, plněním rozpočtu a dosahováním cílů stanovených pro vaši zemi.

Na pozici generálního ředitele se odpovídáte výkonnému viceprezidentovi pro maloobchod v JYSK Nordic.

 

Na pozici generálního ředitele budete odpovědný za následující oblasti:

  • Odpovědnost za rozvoj a fungování JYSKu ve vaší zemi založené na JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP.
  • Zabezpečení nejlepšího managementu pro vaší zemi: nábor těch nejtalentovanějších uchazečů o pozice obchodního ředitele, finančního ředitele, personálního ředitele.
  • Plná odpovědnost za roční podnikatelský plán a rozpočet na realizaci iniciativ s cílem zajistit kontinuální koncept a rostoucí obrat a EBIT.
  • Odpovědnost za dobré vztahy a spolupráci mezi kolegy v rámci společnosti.
  • Optimalizace informačního a komunikačního toku v zemi a směrem k a od JYSK Nordic.

 

Tato pozice je pro vás ta pravá, když...

  • jste ctižádostivý člověk, který chce být stále nejlepší;
  • jste zaměřený na vytváření výsledků a hodnot;
  • rád vyzýváte a máte rád výzvy;
  • motivuje vás inspirování a rozvoj členů vašeho týmu;
  • jste úspěšný a přímočarý lídr;
  • dokážete přemýšlet strategicky.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout.

Víc informací o naší pracovní kultuře získáte kliknutím na „Seznamte se s Johanem“ – jedním z našich generálních ředitelů, který popisuje, jaké to je pracovat jako generální ředitel pro JYSK.

Máte nějaké otázky?

Jestliže máte otázky ohledně této pozice, neváhejte prosím kontaktovat naše personální oddělení pro Českou republiku na adrese prace@jysk.com.

Jaké jsou tvé všeobecné oblasti odpovědnosti?

  • Jako generální ředitel jsem celkově odpovědný za rozvoj JYSKu v mé zemi založený na JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP. Odpovídám se výkonnému viceprezidentovi pro maloobchod.
  • Odpovídám za navazování produktivního vztahu a spolupráci s těmito kolegy:
    • Ředitel maloobchodu
    • Obchodní ředitelé
    • Finanční ředitel
    • Personální ředitel
    • Ředitel logistiky
    • Ředitel vývoje
    • Ředitel prodeje a marketingu
    • Regionální vedoucí prodeje
  • Odpovídám za vybudování nových prodejen a rozvoj prodejen a provozu.
  • Odpovídám za obchodní plánování a rozpočty. Mým cílem je zajistit rostoucí obrat a EBIT.
  • Snažím se zajistit správný tok informací z centrály v Dánsku a mezi kolegy v mé zemi.
  • Mým úkolem je též zajistit, aby každý v naší organizaci poznal a žil podle JYSK VALUES a JYSK LEADERSHIP.

 

Jaké to je být generálním ředitelem v JYSKu?

  • Nemyslím si, že existuje nějaký typický den generálního ředitele. Celý den a celý rok se děje tolik rozmanitých věcí, které zároveň činí tuto práci podnětnou a inspirativní.
  • Jeden den jsem na setkání, kde diskutujeme o strategii na nejbližší tři roky nebo o sortimentních taktikách, a druhý den navštěvuji prodejny s ostatními členy týmu. Nebo diskutujeme o tom, jak naplánovat a realizovat reklamní aktivity v různých médiích, jako jsou noviny, TV a sociální média, na příští rok. Též navštěvuji a hodnotím nové místa vhodné na vybudování prodejny. Některé dni zůstávám v kanceláři na centrále a s kolegy kontrolujeme projekty, iniciativy, výsledky a důležitá čísla.
  • Díky tomu je tato práce zajímavá a zároveň náročná – neboť každý den je úplně jiný.

 

S jakými výzvami jsi se ve svojí pozici setkal?

  • Je těžké najít rovnováhu mezi mojí tužbou rychle se rozvíjet a mezi tím, že si musím být jistý, že jsme všichni na správné cestě k úspěchu. S tolika prodejnami v celé zemi a s tolika různými pozicemi je absolutně nevyhnutné, aby každý poznal očekávání a přesně věděl, co má dělat a jak to má dělat. Existuje a mělo by existovat množství různých názorů a způsobů, jak věci dělat, ale jedním z faktorů velkého úspěchu JYSKu je dělat věci stejně. Znovu se to ukazuje jako nejúčinnější způsob fungování společnosti tohoto druhu.

 

Popiš pracovní kulturu ve tvojí zemi.

  • Rád vidím, že pracujeme v atmosféře, která je otevřená, nekomplikovaná a nemá žádnou nepotřebnou hierarchii. Každý by měl mít pocit, že může kdykoliv vyjádřit své myšlenky a nápady.
  • Věřím, že v té nejlepší společnosti musí být zaměstnanci angažovaní a mít jasné povědomí o vlastních oblastech odpovědnosti. Pracujeme, abychom byli nejlepší, a nejlepší způsob, jak to dosáhnout, je rozvíjet tým a jeho členy.
  • Na závěr bych řekl, že je to velmi soutěžní atmosféra s neobyčejnou energií, entuziazmem a touhou po úspěchu, ale zároveň se nikdy nezapomeneme bavit a oslavovat úžasné věci, které se neustále dějí.

 

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • V JYSKu jsem za 17 roků vystřídal téměř každou pozici v rámci maloobchodní organizace a stále je pro mne tato společnost velmi inspirativní a motivující. Hlavní důvod je to, že JYSK se nikdy nepřestal rozvíjet, což vám poskytuje fantastickou příležitost pro osobní rozvoj a přijímání nových výzev.
  • Oceňuji i velmi silnou kulturu vítězství, která říká, že nic není nemožné. V dějinách JYSKu se už mnohokrát ukázalo, že když si stanovíte cíl a jste maximálně odhodlaní ho dosáhnout, existuje velká šance, že se vám to podaří. Tento přístup se mi opravdu líbí!