Centrum zákaznického servisu

Supporter na oddělení zákaznického servisu 

  • Buďte skvělý supporter a najděte správné řešení pro zákazníky.

  • Zaujměte správný postoj a my vás naučíme všechno, co potřebujete vědět k výkonu skvělé práce v tomto oddělení.

  • Buďte součástí jedinečného a silného týmu.

  • Využijte příležitost vybudovat si rychlou a profesionální kariéru ve společnosti JYSK.

  • Buďte součástí velké společnosti, která dělá hodně pro své zaměstnance.

Jako supporter – pracovník oddělení zákaznického servisu - budete mít následující oblasti odpovědnosti:

  • Budete přispívat k celkovému výkonu zákaznického servisu.
  • Budete si udržovat rozsáhlé znalosti o našich výrobcích a službách.
  • Poznejte svého zákazníka – budete mít přehled o potřebách zákazníka, jeho situaci a náladě.
  • Zajistíte, aby zákaznický servis poskytoval vždy vysokou kvalitu svých služeb.
  • Budete se podílet na optimalizaci a rozvoji každodenních postupů.
  • Denní kontakt se zákazníky JYSKu, dopravci a prodejnami.

Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...

  • máte rád hektické a rušné prostředí, kde je každý den jiný;
  • jste orientovaný na výsledek a chcete přispět k výsledku celého týmu;
  • jste nabitý energií, máte charisma a pozitivní myšlení;
  • jste dobrý týmový hráč, vždy ochotný pomáhat svému kolegovi;
  • se přirozeně usmíváte a ochotně poskytujete služby, zákazníci jsou pro vás vždy na prvním místě a poskytujete jim jedinečný zážitek;
  • jste flexibilní a dokážete si stanovit priority ve svých pracovních úkolech;
  • jste pracovitý, přesný a chcete se učit a rozvíjet.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co vám můžeme nabídnout

Zjistěte si víc o pozici supporter a o naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Kristínou“ – jednou z našich zaměstnankyň, která vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.

Máte nějaké otázky?

Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.

Proč sis vybrala tuto pozici?

  • Kontakt s ostatními lidmi je něco, co se mi skutečně líbí. Práce v prodejně nebylo pro mne to pravé, tak jsem si pomyslela, že by bylo přirozené pokusit se pracovat pro zákaznický servis.
  • Vždy jsem věděla, že JYSK je velmi velká společnost a probíhá tam mnoho různých procesů, ale kromě toho jsem o JYSKu příliš nevěděla. Tak jsem jednoduše nastoupila a jsem velmi ráda, že jsem to udělala.

 

Jaké to je pracovat jako supporter na oddělení Zákaznický servis?

  • Myslím si, že je to vynikající a každý den je jiný. Mohlo by se zdát, že přijímat celý den hovory a zprávy je trochu monotónní, ale každý den je úplně jiný, nikdy nevíte, kdo vám zavolá a jaký problém musíte vyřešit.
  • V zákaznickém servisu je mnoho různých úkolů a musíte být schopný vyřešit problémy, které nastanou a zajistit, abychom měli vždy spokojené zákazníky.

 

S jakými výzvami ses ve své pozici setkala?

  • K výzvám patří, že nikdy nevíte, kdo právě volá, může to být zákazník s problémem, ale stejně může jít o poškozenou zásilku a potom je to na nás, abychom našli správné řešení.
  • Všechny problémy, o kterých jsme informovaní, musí být vyřešené, ať už jde o poškozené nebo opožděné položky, zákazníkům atd. Vždy musíme najít nejlepší řešení vzniklé situace tak, aby byl zákazník spokojený.

Popiš pracovní kulturu na tvém pracovišti.

  • V zákaznickém servisu je velmi neformální prostředí a všichni v týmu držíme spolu.
  • Každý se baví s každým přátelským tónem, často se navzájem popichujeme, děláme si ze sebe srandu a nevynecháváme ani Team Leadery.

 Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Především proto, že všichni držíme spolu. Z toho důvodu, že jsme si tak blízcí a cítíme se s ostatními dobře. Ale i proto, že tu existuje tolik výzev a řešení, které je třeba najít v průběhu dne, takže si myslím, že je to opravdu skvělé.
  • Musíte být schopný vykonávat práci, která se skládá z mnoho různých úkolů, musíte se do telefonu usmívat a vždy se postarat o spokojenost zákazníků.

A co dál?

  • Beru to tak, jako to přijde, ale samozřejmě v určitém okamžiku bych se chtěla posunout výše v kariérním žebříčku JYSKu.
  • Oddělení zákaznického servisu stále roste, a proto je tu mnoho možností, jak se vyvíjet, například dosáhnout pozici area responsible nebo team leader.

 

Work as a Area Responsible

  • Buďte odpovědný za svojí vlastní oblast v týmu služeb zákazníkům.

  • Veďte, motivujte a zapojujte kolegy ze svého týmu.

  • Využijte příležitost vybudovat si rychlou a profesionální kariéru ve společnosti JYSK.

  • Buďte součástí velké společnosti, která dělá hodně pro své zaměstnance.

  • Buďte součástí jedinečného a silného týmu.

Jako area responsible – specialista pro určitou oblast - budete mít následující odpovědnosti:

  • Odpovědnost za svojí vlastní oblast v rámci oddělení zákaznického servisu.
  • Zaškolení a informování kolegů o vaší oblasti.
  • Podílení se na realizaci nových kampaní a iniciativ.
  • Dobrá znalost našich výrobků a systémů.
  • Pomoc a zabezpečení, aby zákaznický servis poskytoval vždy služby vysoké kvality.
  • Podílení se na optimalizaci a rozvoji každodenních postupů a školení.

 

Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...

  • chcete přijímat odpovědnost a mít možnost ovlivňovat své pracoviště;
  • jste týmový hráč a dobrý kolega, který je vždy ochotný pomáhat ostatním;
  • se vám daří v dynamickém a náročném prostředí a jste schopný najednou zvládat mnoho různých úkolů;
  • jste dobrý a inspirující motivátor;
  • máte mnoho energie, charisma a pozitivní přístup;
  • jste flexibilní a schopný stanovit si priority svých úkolů tak, aby byl zákazník vždy spokojený;
  • se usmíváte a jste orientovaný na poskytování zákaznického servisu.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co Vám můžeme nabídnout

Zjistěte si víc o pozici area responsible a naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Lill“ – jednou z našich zaměstnankyň, která vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.

Máte nějaké otázky?

Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.

Proč sis vybrala tuto pozici?

  • Ve společnosti JYSK pracuji už mnoho let. Začala jsem jako praktikantka na prodejně, potom jsem postoupila na pozici vedoucí prodeje a později na manažerku prodejny a tak mě napadlo, že je čas podívat se na JYSK z jiného úhlu. Našla jsem si tuto pozici a už jsem tu dobré dva roky.

 

Jaké to je, pracovat jako area responsible na oddělení zákaznického servisu v JYSKu?

Lill je odpovědná za všechny studenty v zákaznickém servisu v Dánsku

  • Je to úžasné mít odpovědnost za nové zaměstnance, sledovat jejich rozvoj a učit je, jak pracovat se zákazníky, systémy a produkty. Je to skutečně příjemné školit je, pomáhat jim ve formování a jednoduše vidět, jak s každým úkolem rostou. Je to pravděpodobně nejlepší součást pozice Area Responsible.

 

S jakými výzvami ses ve své pozici setkala?

  • Mnohé výzvy přicházejí v zátěžových obdobích – může to být období oslavy narozenin JYSKu. V tomto období vyzvánějí telefony celý den, e-mailové schránky jsou plné, ale stále je velmi důležité, aby naši studenti a noví zaměstnanci měli dostatek času, který potřebují a vyžadují.
  • Přestože je naše oddělení velmi zaneprázdněné, vždy jsme si vědomí toho, že je důležité věnovat velkou pozornost našim setkáním s novými zaměstnanci, rozhovory s nimi, posuzování produktů a cokoliv, co je potřeba.
  • V porovnání s prodejnou je zákaznický servis úplně odlišným způsobem kontaktu se zákazníkem, na ten se musíte připravit jinak. V prodejnách zákazníky můžete vidět, sledovat jejich řeč těla, což po telefonu není možné. Proto je velmi důležité pozorně poslouchat a skutečně zákazníka pochopit, abychom našli to nejlepší řešení.

 

 Popiš pracovní kulturu na tvém pracovišti.

  • Máme spoustu zábavy s tolika lidmi na jednom místě. Je tu směs dobré nálady a to, že jsme každý jiný jen vytváří opravdu dobrou atmosféru na pracovišti.
  • Každý den si pomáháme a využíváme navzájem své schopnosti. Každý z nás má vlastní zkušenosti, což znamená, že vždy se máte koho zeptat, když se chcete o něčem dozvědět víc. Je to něco, co nám pomáhá semknout se jako tým.

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Na práci v zákaznickém servisu je dobré to, že jsme ochotní a navzájem si dobře pomáháme. Je to skvělá práce ve skutečně dobré atmosféře a JYSK je ve všeobecnosti opravdu dobré místo k práci. To je též důvod, proč jsem tu tak dlouho.
  • V JYSKu existuje mnoho příležitostí. Můžete jít pracovat do zahraničí, pracovat v prodejnách, skladech, na centrále, a to vždy ve stejné společnosti.

A co dál?

  • Určitě se v budoucnu vidím v JYSKu. Dalším krokem je, že spolu s naším personálním oddělením posuzuji žádosti, které jsme dostali, a vybírám uchazeče, které bychom mohli oslovit. Takže to bude další úkol pro mne a už se na něj velmi těším.

Team leader trainee na oddělení zákaznického servisu

  • Chopte se příležitosti a vybudujte si rychlou profesionální kariéru v JYSKu.

  • Náš program pro nové pracovníky vás připraví na pozici team leader, ve které budete odpovědný za svůj vlastní tým zákaznického servisu.

  • Váš pracovní den bude naplněný odpovědností, výzvami a učením.

  • Staňte se součástí silného a jedinečného týmu, kde je v centru pozornosti spolupráce a soutěživost.

  • Staňte se součástí velké společnosti, která dělá mnoho pro své zaměstnance.

Program zaškolení pro pozici team leader trainee:

  • Vaše zaškolení povede vedoucí týmu - team leader.
  • Vaše práce bude podobná práci, kterou team leader běžně provádí.
  • Zúčastníte se tréninku, který vás dobře připraví na pozici team leadera pro vlastní tým zákaznického servisu.
  • Váš poradce vás bude vést, vyhodnocovat vaší práci a poukazovat na oblasti, ve kterých je potřeba ještě pracovat, abyste byli připraveni.

Během programu určeného pro team leader trainee se naučíte zvládat následující úkoly:

  • Plánovat a rozvrhovat úkoly pro zaměstnance, abyste zabezpečili dosažení celkového denního/týdenního/měsíčního cíle.
  • Plánovat a organizovat aktivity podle stanovených termínů.
  • Řídit celkový výkon týmu zákaznického servisu.
  • Vést, zapojovat a motivovat své zaměstnance.
  • Řídit své zaměstnance a pracovat s nimi podle úrovně jejich rozvoje.
  • Stanovovat si nové cíle pro sebe a svůj tým.

Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...

  • jste ambiciózní, seriózní a orientovaný na výsledek;
  • jste ochotný učit se a přijímat zpětnou vazbu;
  • jste schopný zachovat si chladnou hlavu v dynamickém a rušném prostředí;
  • se dokážete rozhodovat a přijímat odpovědnost za prodejnu i tým;
  • se cítíte dobře v dynamickém a náročném prostředí;
  • jste nabitý energií a máte pozitivní přístup, který přenášíte na ostatní zaměstnance;
  • rádi se zúčastňujete na každodenních úkolech v týmu se svými kolegy;
  • chcete přijímat odpovědnost a mít možnost ovlivňovat své pracoviště;
  • dokážete sledovat mnoho různých věcí zároveň;
  • jste motivovaný a máte zájem trvale zlepšovat služby zákazníkům.

 

Přijďte k nám a dozvíte se, co Vám můžeme nabídnout

Zjistěte si víc o pozici team leader trainee a naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Rasmusom“, jedním z našich zaměstnanců, který vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.

Máte nějaké otázky?

Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.

 

Co sis původně myslel o této pozici?

  • Šel jsem do toho se široce otevřenou myslí a s očekáváním, že mohu udělat nějaká důležitá rozhodnutí. Nejen ve vztahu ke službám zákazníkům, ale i některé, které budou důležité pro prodejny.
  • Mnoho se tu v JYSKu hovoří o nejlepších službách zákazníkům a jak to můžete ovlivnit a je to určitě něco, co se nám daří.

Jaké to je být team leader trainee na oddělení zákaznického servisu v JYSKu?

  • Pracovní den je opravdu pestrý. Máte mnoho povinností a výzev během dne, do kterých jsou zapojeni zaměstnanci, dopravci, ale i jiné oddělení v rámci JYSKu. Takže je to jednoduše neuvěřitelný zážitek, mít tuto funkci a tuto práci.
  • V zákaznickém servisu se ani jeden den nepodobá tomu druhému, abych to řekl klasicky, ale opravdu je to tak. Každý den je jiný.
  • Zaobíral jsem se mnoha různými úkoly, a ačkoli může existovat mnoho úrovní vedení, přes které se v JYSKu musí projít, často jste to vy, kdo má nakonec rozhodující slovo.

S jakými výzvami ses ve své pozici setkal?

  • Výzvy, s kterými se potkávám, jsou velmi odlišné. Pokud jde o zákazníky, jsou některé problémy, které občas vyžadují, abyste mysleli trošku kreativněji, když je chcete vyřešit.
  • Řekl bych, že pokud jde o zaměstnance, mohou v tomto směru existovat zajímavé výzvy, ale tato část je pro mne ještě stále velmi nová. Myslím si, že je velký skok z pozice zaměstnance na team leadera, ale setkáváte se se skutečně zajímavými výzvami a během dne vymyslíte několik zajímavých řešení.

 Popiš pracovní kulturu na tvém pracovišti.

  • Pracovní kultura v našem týmu je opravdu dobrá a je to i jedna z věcí, která byla v centru pozornosti JYSKu.
  • Pracovní prostředí a způsob, jakým věci řešíme, jsou neuvěřitelně pozitivní. Jsme jeden velký tým, navzájem si pomáháme a víme, co je důležité a za co každý den bojujeme.
  • Celkově je tu neuvěřitelná pracovní kultura a lidé, kterých tu máme. Chtějí vynaložit maximální úsilí, takže je úžasné být součástí tohoto týmu.
  • Pracuje u nás široká škála lidí a je to skutečně dobrá kombinace. Pomáhá to zajistit pozitivní energii a dobrý vývoj mezi zaměstnanci.

 Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Pokud bych měl někomu doporučit práci v JYSKu, řekl bych, že budete mít neuvěřitelně rozmanitý a dobrý pracovní den.
  • Budete muset velmi často používat hlavu a máte před sebou náročné výzvy, jako například zákazníci, kteří volají nebo problémy, které mohou vzniknout v organizaci, v prodejnách, na centrále, mezi kolegy nebo v jiných odděleních JYSKu.
  • Myslím si však, že je to právě nezávislost, kterou bych chtěl 
    zdůraznit co nejvíc. Myslím si, že máte svou nezávislost a schopnost ovlivňovat věci, s kterými pracujete, což je velmi pozitivní.

A co dál?

Dalším krokem pro mne je stát se team leaderem týmu zákaznického servisu, a zda to bude v Dánsku nebo v zahraničí, není pro mne důležité. Chtěl bych získat co nejvíc zkušeností a potom v určitém okamžiku postoupit v kariérním žebříčku JYSKu.

 

Team leader na oddělení zákaznického servisu

  • Jako team leader jste odpovědný za vlastní tým zákaznického servisu a jeho výkon.

  • Jste odpovědný za zaměstnance, včetně jejich školení, koučování a rozvoje.

  • Musíte zajistit, aby byl tým stále k dispozici a připravený vždy poskytovat zákazníkům dobré služby.

  • Přispějte k vytvoření silného a jedinečného týmu, kde je v centru pozornosti spolupráce a soutěživost.

  • Staňte se součástí velké společnosti, která dělá mnoho pro své zaměstnance.

  • Chopte se příležitosti a získejte profesionální kariéru v JYSKu.

Jako team leader – vedoucí týmu - plníte následující úkoly:

  • Vedení týmu k úspěchu.
  • Přijímání konečných rozhodnutí týkajících se zákaznického servisu.
  • Zlepšování a zajišťování nejlepších služeb zákazníkům.
  • Řízení a optimalizace celkového výkonu týmu.
  • Školení, koučování a rozvíjení zaměstnanců.
  • Sledování a vyhodnocování výkonu svého týmu.
  • Rozvrhování, rozdělování a plánování různých úkolů a povinností v souvislosti s konečnými termíny.
  • Vedení, zapojování a motivování zaměstnanců.
  • Stanovení nových cílů pro váš tým a celkového výkonu zákaznického servisu.

Tato pozice je pro vás jako stvořená, když...

  • jste seriózní, ambiciózní a ochotný zlepšovat se a rozvíjet;
  • jste orientovaný na výsledek a motivovaný neustálou snahou o zlepšování služeb zákazníkům;
  • jste schopný zachovat si chladnou hlavu v dynamickém a rušném prostředí;
  • dokážete přijímat rozhodnutí a odpovědnost za svůj tým a zákaznický servis;
  • jste nabitý energií a máte pozitivní myšlení, kterým ovlivňujete své zaměstnance;
  • dokážete motivovat, určovat směr a inspirovat ostatní;
  • umíte definovat a formulovat jasné cíle a úkoly;
  • jste organizovaný, dobrý v plánování a dokážete se dívat na věc jako na celek;
  • dokážete se ztotožnit s hodnotami společnosti JYSK a zajistit, aby je dodržovali i vaši zaměstnanci.

Přijďte k nám a dozvíte se, co Vám můžeme nabídnout

Zjistěte si víc o pozici team leader a naší pracovní kultuře v JYSKu kliknutím na „Seznamte se s Madelene“, jednou z našich zaměstnankyň, která vám vysvětlí, jaké to je pracovat v JYSKu.

Máte nějaké otázky?

Pokud máte dotazy ohledně této pozice, neváhejte se, prosím, obrátit na naše personální oddělení na adrese prace@jysk.com.

 

Proč si si vybrala tuto pozici?

  • V oddělení zákaznického servisu pracuji celý svůj život a vždy mě velmi zajímali příležitosti, které JYSK nabízel pro tuto pozici. Byla to šance zahájit činnost nového Centra zákaznického servisu a rozvíjet sebe samu jako i JYSK.
  • Je to úkol s velkou odpovědností, ale i volnost při zlepšovaní úkolů a postupů, co mi vyhovuje.

Jaké to je být team leaderem v oddělení zákaznického servisu v JYSKu?

  • Zábavné a zároveň náročné. Musím rozvíjet sebe a členy svého týmu, abychom ještě lépe odváděli svou práci.
  • Centrum zákaznického servisu a team leader je poměrně nová pozice v JYSKu, takže pro mne to představuje mnoho plánování a organizování. Dělám to, abych se ujistila, že máme takový druh služeb zákazníkům, který jsme chtěli, s dobrými klíčovými ukazateli výkonnosti a pozorností věnovanou potřebám zákazníků.
  • Zajišťuji, abychom se zapojili do celé organizace, dostali to správné školení, zúčastňovali se důležitých jednání, školili naše prodejny a sami sebe v oblastech, kde se můžeme stále zlepšovat. V podstatě se snažím, aby se Centrum zákaznického servisu podílelo na celém podnikání JYSKu a abychom sledovali vývoj v JYSKu a pomáhali v něm. Často pomáhám rozvíjet a odevzdávat nápady v oblasti celkové zkušenosti se službami zákazníků v JYSKu.

S jakými výzvami ses ve své pozici setkala?

  • Jsou to právě výzvy, které přispívají k rozmanitosti a vhodnosti této práce pro mne jako pro člověka, přeji si, aby si moje pracoviště vyvíjelo, a snažím se, aby bylo lepší. V JYSKu máme pracovní prostředí, které se rychle a neustále rozvíjí.
  • Vždy by se nám hodilo víc času, abychom mohli udělat úplně všechno, co bychom chtěli. Máme vysoké ambice, klíčové ukazatele výkonu a cíle. Chci, aby se všem mým zákazníkům a zaměstnancům poskytl čas a pomoc, kterou potřebují. Někdy je obtížné najít si čas pro všechny, takže je důležité stanovit si priority a plánovat.
  • Náročné je i ujistit se, že komunikace funguje a informace se dostanou k všem příslušným stranám. Když například dojde ke změně, musíme se ujistit, že každý pochopil, co máme na mysli a co od něj chceme. Všichni potřebujeme znát cíl a usilovat o jeho dosažení bez ohledu na to, zda pracujete v obchodu nebo v zákaznickém servisu. Takže když chci, aby byli všichni „na jedné lodi“, musím se ujistit, že jsem to všem dobře vysvětlila. Jsem absolutně přesvědčená o tom, že musíte být dobrý v komunikaci, abyste v této pozici uspěli, protože jste vždy tělem a duší svého týmu.

 Popiš pracovní kulturu v tvém týmu

  • Pracujeme jako tým a všichni spolu neseme odpovědnost za to, že práce bude hotová. Vždy se navzájem povzbuzujeme, abychom zdolávali výzvy a mohli růst v našich pozicích.

Proč bych si měl zvolit kariéru v JYSKu?

  • Nikdy tu není nuda!
  • Vždy se snažíme být lepší, aby byli naši zákazníci a zaměstnanci spokojení.

JYSK se vždy zajímá o naše nápady a připomínky. Pokud jste člověk, který má rád rychle se vyvíjející organizaci, která s nadšením oslavuje malá i velká vítězství, bude se vám v JYSKu líbit.